Πριν δύο εβδομάδες, η Genesis έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες της νέας γενιάς του εμβληματικού της μοντέλου, αλλά -τότε- δεν μας έδειξε το εσωτερικό του νέου G90. Αυτό συνέβη σήμερα, δείχνοντας μας την κομψή και πολυτελή καμπίνα του αυτοκινήτου, καθώς και κάποια από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, συμπληρώνοντας το παζλ.

Ξεκινώντας από τα τελευταία, το μήκος του νέου G90 αγγίζει τα 5.275 χλστ., ενώ στην Long Wheelbase έκδοση τα 5.465 χλστ. Το πλάτος του αυτοκινήτου είναι στα 1.930 χλστ. και το ύψος τα 1.490 χσλτ., με το μεταξόνιο στην “απλή” έκδοση να ανέρχεται σε 3.180 χλστ. και στην Long Wheelbase σε 3.370 χλστ.

Μηχανικά, κάτω από το καπό του G90 υπάρχει ένας 3,5-λίτρων V6 twin-turbo κινητήρας απόδοσης 380 ίππων και 530 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση είτε στον πίσω άξονα, είτε σε όλους. Ωστόσο, η Long Wheelbase έκδοση του G90 φέρει έναν 3,5-λίτρων V6 κινητήρα, ο οποίος διαθέτει και έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα, γνωστός ως e-S/C.

Χάρης αυτού, αποδίδει τη μέγιστη ροπή πιο γρήγορα από τον κανονικό κινητήρα, επιτρέποντας καλύτερα νούμερα επιτάχυνσης από στάση και σε μεσαίες ταχύτητες. Δεν έγιναν, όμως, γνωστά τα αναλυτικά τεχνικά του χαρακτηριστικά, καθώς το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η κίνηση θα μεταφέρεται αποκλειστικά σε όλους τους τροχούς, πάλι με τη βοήθεια του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Περνώντας στο εσωτερικό, από τις φωτογραφίες βλέπουμε τόσο την “απλή”, όσο και τη Long Wheelbase έκδοση που -όπως είναι λογικό- η τελευταία χαρίζει άπλετο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Υπάρχει καπιτονέ δέρμα σχεδόν παντού, ενώ μεταλλικές και ξύλινες επενδύσεις συνδυάζονται με carbon λεπτομέρειες, ενώ φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει LED ατμοσφαιρικό φωτισμό.

Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα τιμόνι δύο ακτίνων και κοιτάζει την Integrated Cockpit οθόνη. Αυτή αποτελείται από ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων 12,3 ιντσών και ένα σύστημα infotainment 12,3 ιντσών. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας βρίσκεται πάνω από τα ψηφιακά χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού και τους λεπτούς αεραγωγούς, που δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι εκτείνονται σε όλο το πλάτος του ταμπλό.

Ακόμα, υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης για την επιλογή των ταχυτήτων, ενώ η κεντρική κονσόλα ενσωματώνει γυαλί και αλουμίνιο. Συνεχίζοντας, υπάρχει ξύλινη επένδυση Newspaper Crown ή Newspaper Stripe. Η Genesis λέει ότι το υλικό αυτό κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας μια νέα μέθοδο, που ελαχιστοποιεί τον αντίκτυπό του στο περιβάλλον με την επανεπεξεργασία άχρηστου χαρτιού από την καθημερινή ζωή, συμπεριλαμβανομένων των εφημερίδων.

Αυτό, συνδυάζεται με ένα μεταλλικό ένθετο που αποτίει φόρο τιμής στην παραδοσιακή κορεάτικη τεχνική χειροτεχνίας του sanggam. Η κορεάτικη εταιρεία συνέχισε λέγοντας ότι το G90 διαθέτει ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 23 ηχεία, με αναδυόμενα tweeters. Το μοντέλο έχει επίσης δύο πανοραμικές ηλιοροφές, οι οποίες διαθέτουν ατμοσφαιρικό φωτισμό και μπορούν να ελεγχθούν μεμονωμένα.

Επιπλέον, το G90 είναι το πρώτο Genesis που είναι εξοπλισμένο με σύστημα αρωμάτων. Το αυτοκίνητο διαθέτει δύο φυσίγγια, με τον τύπο και την ένταση του αρώματος να μπορούν να ελεγχθούν μέσω του συστήματος infotainment, καθώς και μέσω συστήματος αφής στα πίσω καθίσματα. Δεν γνωρίζουμε πώς μυρίζουν τα αρώματα, αλλά ονομάζονται The Driver’s Awakening, The Great Outdoors και My Favorite Place.

Όλα τα παραπάνω έχουν ως σκοπό να επηρεάσουν θετικά την διάθεση των επιβατών, με τα καθίσματα -που ονομάζονται ergo-relaxing- να διαθέτουν 10 κελιά αέρα στην πλάτη τους και άλλα δύο στο μαξιλάρι, παρέχοντας τέσσερις τύπους μασάζ, και τη δυνατότητα τροποποίησης της διάρκειας και της έντασης. Τα πλαϊνά στηρίγματα των καθισμάτων φουσκώνουν αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 130 χλμ/ώρα ή όταν έχει επιλεχθεί η λειτουργία Sport, που προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη. Ωστόσο, κάνουν ακριβώς το αντίθετο, όποτε μπαίνεις ή βγαίνεις από το αυτοκίνητο.

Για μια “μεταξένια” και ομαλή οδήγηση, το νέο G90 διαθέτει προγνωστική αερανάρτηση, που ανυψώνει τον εμπρός άξονα κατά 10 χιλιοστά, ενώ κάνει και άλλες αλλαγές 100 μέτρα πριν περάσει το αυτοκίνητο από μια ανώμαλη επιφάνεια, ώστε να “σβήσει” τις ατέλειες του δρόμου όσο το δυνατόν καλύτερα. Ο εμπρός άξονας ανασηκώνεται και όταν κατεβαίνεις μια απότομη πλαγιά, για να αποφευχθούν ζημιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Σε ανώμαλους δρόμους, το αυτοκίνητο θα ανυψωθεί αυτόματα κατά 25 χλστ. και στους δύο άξονες.

Τέλος, το G90 διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ το κορυφαίο αυτοκίνητο της Genesis είναι γεμάτο τεχνολογία. Υποστηρίζει over-the-air ενημερώσεις, έχει συμβατότητα με ψηφιακό κλειδί (χρησιμοποιώντας το smartphone για το άνοιγμα των θυρών και του πορτμπαγκάζ), και σύστημα ελέγχου ταυτότητας με δακτυλικά αποτυπώματα. Διαθέτει επίσης head-up display, ενεργή ακύρωση θορύβου, απομακρυσμένη λειτουργία στάθμευσης και το σύστημα Hands-On Detection (HOD). Το τελευταίο καθορίζει εάν ο οδηγός κρατά το τιμόνι, όταν είναι ενεργό το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης.