Όλοι μπορούν πλέον να κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην Κίνα χωρίς να δημιουργούν κοινοπραξίες

Σχετικά άρθρα

Εδώ και χρόνια, από το 1994, η κινεζική νομοθεσία υποχρέωνε τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να διατηρούν κοινοπραξίες (50:50) με εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, αν ήθελαν τα μοντέλα τους να κατασκευάζονται επί κινεζικού εδάφους, γλιτώνοντας έτσι τους φόρους εισαγωγής. Εξαίρεση αποτελεί η Tesla η οποία λειτουργεί από μόνη της το εργοστάσιό της στη Σαγκάη.

Το κέρδος της Κίνας από αυτή τη κίνηση ήταν πως οι τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες απόκτησαν τεχνολογική και επιχειρησιακή τεχνογνωσία στη παραγωγή αυτοκινήτων.

Από την 1η Ιανουαρίου του 2022 ωστόσο τα πράγματα αλλάζουν, με την Κίνα να επιτρέπει σε όλες τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν, άμα θέλουν, αυτοκίνητα στη Κίνα αποκλειστικά μόνες τους.

Σύμφωνα με αναλυτές, η κίνηση αυτή, που είχε ανακοινωθεί από το 2018, θα επιτρέψει τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η VW, η GM και η Ford να εξαγοράζουν τις κοινοπραξίες που έχουν στη Κίνα με τοπικές εταιρίες, ενώ θα διευκολύνει τους νέους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Rivian και η Lucid, να εισέλθουν στην κινεζική αγορά.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πέντε μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα, η SAIC, η FAW, η BAIC, η Dongfeng και η Shangan, είναι όλες κρατικές.

ΠηγήForbes

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες μια Pagani Utopia να διασχίζει έναν πλημμυρισμένο δρόμο στο Ντουμπάι

Μια από τις χειρότερες κακοκαιρίες των τελευταίων ετών "χτύπησε" τις περασμένες ημέρες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το Ντουμπάι να μετατρέπεται σε μία απέραντη...

Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Citroen C3 Aircross

H Citroen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας -δεύτερης- γενιάς του C3 Aircross, το λανσάρισμα του οποίου -με βάση το σημερινό...