Ενώ η πλειοψηφία των εταιριών αυτοκινήτων ανακοινώνουν ότι μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας θα έχουν στη γκάμα τους αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και σχεδιάζουν να σταματήσουν την ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης, η BMW αποκάλυψε ότι εργάζεται πάνω σε μια νέα γενιά εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.

Χαρακτηριστικά, ο επικεφαλής εξέλιξης της BMW, Frank Weber, δήλωσε:

Ένα είναι σίγουρο για εμάς: χρειαζόμαστε για μερικά χρόνια ακόμα σύγχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσης για να μειώσουμε αποτελεσματικά τις εκπομπές CO2 στα επιβατικά αυτοκίνητα παγκοσμίως. Γι’ αυτό δουλεύουμε σε μία νέα γενιά κινητήρων: βενζίνης, πετρελαίου, εξακύλινδρους, οκτακύλινδρους. Με τον εξακύλινδρο για παράδειγμα, μειώνουμε τις εκπομπές CO2 περισσότερο από ποτέ σε μία γενιά.

Προκειμένου να συμβαδίζουν από τη μια πλευρά οι απαιτήσεις εκπομπών και από την άλλη οι απαιτήσεις για την απόδοση των κινητήρων, εξετάσαμε ολόκληρο τον κύκλο καύσης και βρήκαμε μια πολλά υποσχόμενη προσέγγιση εκεί.

Ο Weber αποκάλυψε ότι βρήκαν κάτι ολοκαίνουριο για την κυλινδροκεφαλή, που αυξάνει ακόμα περισσότερο την απόδοση του συνόλου και μειώνει τους ρύπους. Κλείνοντας, ο Weber ανέφερε ότι η BMW δεν θα αναγκάσει τους πελάτες της να επιλέξουν μεταξύ οχημάτων εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικών, δηλώνοντας ότι στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει πάντα τα πιο βιώσιμα και καινοτόμα οχήματα, ανεξάρτητα από τον τύπο κίνησης.

Ωστόσο, απώτερος στόχος δεν είναι η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά η μείωση των εκπομπών του CO2.