H Volkswagen έχει προγραμματίσει να παρουσίασε μέσα στο φετινό καλοκαίρι τη νέα γενιά του Amarok, το οποίο θα βασίζεται στη πλατφόρμα του νέου Ford Ranger και θα φέρει τα ίδια μηχανικά μέρη. Από την στιγμή που η Ford θα βγάλει στην αγορά το Range Raptor, αναπόφευκτα δημιουργείται το ερώτημα αν η γερμανική εταιρία θελήσει να προσθέσει στη γκάμα του μοντέλου της μια ανάλογη έκδοση.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο διευθυντής επαγγελματικών οχημάτων της VW Αυστραλίας, Ryan Davies, δήλωσε ότι ακόμα κι αν η Ford δεν επιτρέψει στη VW να αποκτήσει πρόσβαση στα μηχανικά μέρη του Ranger Raptor, υπάρχει εφεδρικό σχέδιο για πάρει το πράσινο φως ένα πιο “καυτό” Amarok. Για να γίνει αυτό, η VW θα συνεργαστεί για άλλη μια φορά με την Walkinshaw.

Παλαιότερα γνωστή ως HSV, η Walkinshaw είναι μια εταιρεία μηχανικών της Αυστραλίας και έχει ήδη συνεργαστεί με τη Volkswagen για ένα πιο δυνατό Amarok, που βασίζεται στην απερχόμενη γενιά, βγάζοντας την αγορά της Αυστραλίας τον Οκτώβριο του 2020 την έκδοση W580.

Το όνομα της έκδοσης προέρχεται από την ροπή του 3,0-λιτρου V6 TDI κινητήρα, απόδοσης 258 ίππων, η οποία στη λειτουργία overboost ανεβαίνει στα 272 άλογα. Η μέγιστη ροπή του κινητήρα φθάνει τα 580 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.400 σ.α.λ. Το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα.

Η Walkinshaw έχει αναβαθμίσει την ανάρτηση του Amarok, καθώς αυτό είναι ψηλότερο κατά 40 χλστ., αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος. Πατάει σε 20άρες ζάντες, με ελαστικά διαστάσεων 275/50, ενώ υπάρχουν και αποστάτες.