Στα μέσα του καλοκαιριού η Porsche ανανέωσε για δεύτερη φορά την Macan, η οποία βρίσκεται στην αγορά από την άνοιξη του 2014, με την γερμανική εταιρία να έχει ανακοινώσει ότι εξελίσσει παράλληλα την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου. Αυτή θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023, και για κάποιο διάστημα η βενζινοκίνητη και η ηλεκτρική έκδοση του μικρού SUV της γερμανικής εταιρίας θα συνυπάρχουν στην γκάμα της.
Αυτό σημαίνει ότι από το 2024 και μετά, η Macan θα προσφέρεται αποκλειστικά ως ηλεκτρική, με το μοντέλο να βασίζεται στην PPE πλατφόρμα που αναπτύσσεται από κοινού από την Porsche και την Audi, με την πλατφόρμα να υποστηρίζει τόσο πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες υλοποιήσεις, με έναν κινητήρα ανά άξονα.
H Porsche έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης του νέου της μοντέλου εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο, με την γερμανική εταιρία να ανακοινώνει ότι η αμιγώς ηλεκτρική Macan θα προσφέρει “σημαντικά” μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με την Taycan, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνει τον ακριβή αριθμό. Το σίγουρο είναι πως η αυτονομία της ηλεκτρικής Macan θα ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα.
Η δυνατότερη έκδοση θα ονομάζεται Macan Turbo S και θα φορά δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που θα αποδίδουν 700 άλογα με 1.016 Nm ροπής. Όπως στην Taycan, έτσι και στην Macan θα υπάρχει και Turbo έκδοση. Η Macan θα ακολουθήσει τα πρότυπα της Taycan, με τεχνολογία 800 Volt, με την PPE πλατφόρμα να δίνει στην Porsche την δυνατότητα να κάνει τη νέα Macan πιο αεροδυναμική.
Η μπαταρία θα έχει βάρος κοντά στα 600 κιλά, θα βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου και θα μπορεί να φορτίσει και με ταχυφορτιστή 270 kW.