Η Alfa Romeo έχει επενδύσει πολλά στη Tonale, με τον CEO της ιταλικής εταιρίας, Jean-Philippe Imparato, να δηλώνει πως το νέο crossover θα βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων, που θα μπορούσαν ακόμη και να διπλασιαστούν από το 2023.

Πέρυσι η Alfa Romeo πούλησε μόλις 55.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, 8,500 λιγότερα από τα 63.500 που πούλησε το 2020. Η Tonale μπαίνει στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των συμπαγών SUV που σημειώνει 2,5 με 3 εκατ. πωλήσεις ετησίως σε όλο τον κόσμο, με τον Imparato να αναγνωρίζει πως η έλλειψη υβριδικών επιλογών για τις Giulia και Stelvio έχει κοστίσει στην εταιρία περίπου το 15% των συνολικών πωλήσεων.

Γι’αυτό και η Tonale θα προσφέρεται από την αρχή και με υβριδικούς κινητήρες, με την plug-in υβριδική έκδοση της Tonale να αντιπροσωπεύει έως και το 80% του συνόλου των πωλήσεων σε χώρες με αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών CO2.

Ο Imparato πρόσθεσε πως εάν η Tonale καταφέρει να κατακτήσει το 1% της ευρωπαϊκής αγοράς συμπαγών SUV, αυτό θα σημαίνει 25.000 πωλήσεις, ενώ αν καταλάβει το 3%, αυτό σημαίνει 75.000 πωλήσεις.

Οι παραδόσεις της Tonale θα ξεκινήσουν από τον Ιούνιο, με την Alfa Romeo να έχει θέσει ως στόχο για φέτος τις 30.000 πωλήσεις, ενώ μέσα σε έναν χρόνο θέλει να πουλήσει 70.000 με 80.000 Tonale, με τις 45.000 – 60.000 να πωλούνται στην Ευρώπη και τις 10.000 – 15.000 στις ΗΠΑ.