Μέχρι σήμερα, με χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος τα Q4 40 e-tron και Q4 50 e-tron quattro, είχαν την δυνατότητα να φορτίσουν σε ταχυφορτιστές έως 125 kW. Αυτό σημαίνει ότι αν έβρισκες έναν ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 150 kW (ή και μεγαλύτερο) η φόρτιση περιοριζόταν στα 125 kW, εξαιτίας του on-board συστήματος.

Σήμερα, όμως, η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι τα προαναφερθέντα μοντέλα θα μπορούν να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους πιο γρήγορα. Πιο συγκεκριμένα, το στάνταρ onboard σύστημα τους υποστηρίζει πλέον φόρτιση μέχρι 135 kW.

Σε πραγματικούς όρους, αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτισης από το 5% έως το 80% για το Q4 40 e-tron μειώνεται σε 29 λεπτά (από 38 λεπτά), ενώ για το Q4 50 e-tron quattro, ο χρόνος μειώνεται στα 36 λεπτά, από 46, καθώς διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 76,6 kWh.

Παράλληλα, η Audi έχει αναβαθμίσει και το σύστημα infotainment του Q4 e-tron, τοποθετώντας το πιο πρόσφατο MMI. Αυτό φέρει μια μεγαλύτερη οθόνη 11,6 ιντσών, και θα τοποθετηθεί σε όλες τις εκδόσεις του Q4 e-tron.