Μαζί με την ανανεωμένη X7, η Alpina παρουσίασε σήμερα και την αντίστοιχη έκδοση της XB7, δίνοντας μόνο μια φωτογραφία του μοντέλου, η οποία φαίνεται να είναι CGI, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε λίγο για τη κανονική gallery φωτογραφιών.

Στο αισθητικό κομμάτι, οι αλλαγές της γερμανικής εταιρίας είναι διακριτικές, με την XB7 να διαθέτει νέο σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, νέο πίσω προφυλακτήρα και τέλος τις κλασικές, πολυάκτινες ζάντες -σήμα κατατεθέν της Alpina- σε διάσταση 21 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχουν 23 ιντσών.

Οι μηχανικοί της Alpina έχουν επίσης εργαστεί στο σύστημα αερανάρτησης της XB7. Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν νέες ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ και τις αντιστρεπτικές, καθώς και ενισχύσεις στα γόνατα, που αυξάνουν την ακαμψία του αμαξώματος. Ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης, η ανάρτηση της XB7 μπορεί επίσης να ανεβάσει ή να χαμηλώσει το όχημα έως και 40 χλστ. Για την πέδηση, υπάρχουν τετραπίστονες δαγκάνες σε κάθε άκρο, με τους δίσκους εμπρός να έχουν διάμετρο 394 χλστ. και 399 χλστ. πίσω.

Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές, και κάτω από το καπό, υπάρχει ο twin-turbo V8 ήπιος υβριδικός κινητήρας 4,4-λίτρων, ο οποίος αποδίδει 621 άλογα στις 5.750 έως τις 6.250 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με το κλασικό, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF και το σύστημα τετρακίνησης, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,2 δευτ. και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 14,9 δευτ.. Η τελική αγγίζει τα 290 χλμ., και το 400άρι το αυτοκίνητο το ολοκληρώνει σε 12,6 δευτερόλεπτα.

Η παραγωγή της XB7 θα πραγματοποιείται στο ίδιο εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το X7, δηλαδή στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας, στις Η.Π.Α.