Ο Javier Rodriguez κατοικεί στη Νότια Καλιφόρνια των ΗΠΑ, έχοντας στη κατοχή του ένα Tesla Model 3 και πρόσφατα, ενώ οδηγούσε το αυτοκίνητό του στον αυτοκινητόδρομο 10, έξω από το Παλμ Σπρινγκς, εντελώς ξαφνικά διαπίστωσε πως το Model 3 “πάγωσε” ενώ κινούνταν με ταχύτητα 133 χλμ/ώρα.

Όπως περιέγραψε ο ίδιος, το πεντάλ του γκαζιού, η οθόνη του αυτοκινήτου, οι υαλοκαθαριστήρες, το σύστημα κλιματισμού, όλοι οι διακόπτες και όλα τα κουμπιά του αυτοκινήτου, ανάμεσά τους και ο διακόπτης των αλάρμ, σταμάτησαν να λειτουργούν και να ανταποκρίνονται, ενώ ξεκίνησε να μυρίζει και μια περίεργη μυρωδιά. Ευτυχώς το πεντάλ του φρένου συνέχιζε να λειτουργεί και κατάφερε να σταματήσει με ασφάλεια το αυτοκίνητό του στην άκρη του δρόμου.

Το παράξενο είναι πως μετά από μια επανεκκίνηση, όλες οι λειτουργίες του Model 3 επανήλθαν, αλλά ο ίδιος αποφάσισε να ρυμουλκήσει το αυτοκίνητό του και να το μεταφέρει στο κοντινότερο συνεργείο της Tesla, η οποία και μερικές ημέρες μετά ενημέρωσε τον Rodriguez πως επιδιόρθωσε το αυτοκίνητό του, με το πρόβλημα να εντοπίζεται στη κακή επικοινωνία από το πορτάκι της θύρα φόρτισης, η οποία προκάλεσε τη διακοπή της λειτουργίας του συστήματος μετατροπής ισχύος για τη προστασία των ενσωματωμένων εξαρτημάτων κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Η απάντηση της Tesla δεν κάλυψε τον Rodriguez, ο οποίος έκρινε πως η απάντηση της εταιρίας ήταν αόριστη και ο ίδιος επιθυμεί να μάθει το τι ακριβώς πήγε στραβά.