Παρότι η TVR “παλεύει” εδώ και 5 χρόνια να περάσει στη παραγωγή την βενζινοκίνητη έκδοση του Griffith, ανακοίνωσε πως το 2024 θα βγάλει στην αγορά και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.

Στόχος της βρετανικής εταιρίας είναι να ξεκινήσει τις παραδόσεις του βενζινοκίνητου Griffith το τέταρτο τρίμηνο του 2023, με την παραγωγή του μοντέλου να γίνεται στο νέο εργοστάσιο της TVR κοντά στο Κάρντιφ στην Ουαλία.

Το Griffith θα φορά τον 5,0-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα, απόδοσης 400 ίππων ανά τόνο (500 άλογα) που θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε μόλις 6 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 322 χλμ/ώρα.

Το μοντέλο έχει εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους, ιδανική κατανομή βάρους 50:50, ενώ βασίζεται στο επαναστατικό σασί iStream Carbon, του Gordon Murray, διαθέτοντας σύγχρονη αεροδυναμική με ground-effects στοιχεία.

Ζυγίζει 1.250 κιλά, έχει πλαϊνές απολήψεις εξατμίσεων, διαχύτη, αεροτομή, αεραγωγούς με τους δίσκους των φρένων να είναι διαστάσεων 370 mm και συγκρατούνται από 6πίστονες δαγκάνες.

Από θέμα διαστάσεων, το μήκος του φτάνει τα 4.314 χλστ., το πλάτος του τα 1.850 χλστ., ενώ το ύψος του τα 1.239 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.600 χλστ. Πατάει σε ζάντες 19 ιντσών εμπρός με ελαστικά 235/35, και 20 ιντσών πίσω με ελαστικά 275/30.