Κάποιος πλήρωσε 82.960 ευρώ για αυτό το Peugeot 205 GTi

Σχετικά άρθρα

Αναμφισβήτητα ένα από τα πιο λατρεμένα μικρά hot hatches της δεκαετίας του ’80, ανεξαρτήτου προσωπικού γούστου, είναι το Peugeot 205 GTi και το συγκεκριμένο έγινε το ακριβότερο 205 GTi που έχει πουληθεί μέχρι σήμερα, μιας και σε δημοπρασία του Aguttes πουλήθηκε για 82.960 ευρώ, ξεπερνώντας κατά πολύ την εκτιμώμενη τιμή πώλησης (45.000 – 65.000 ευρώ).

Είναι από τα πρώτα 205 GTi, έχοντας το διάκτινο τιμόνι και βρίσκεται σε εργοστασιακή κατάσταση, με το οδόμετρο να γράφει ότι έχει διανύσει μόλις 6.928 χιλιόμετρα.

Αγοράστηκε καινούργιο από την αντιπροσωπεία A.G.A στην Ορλεάνη της Γαλλίας, την 26η Φεβρουαρίου του 1987 από την κυρία Biron η οποία το είχε στη κατοχή της μέχρι την ημέρα που πέθανε το 2009. Τότε το αυτοκίνητο το κληρονόμησε ένα μακρινός της ξάδερφος, ο οποίος το 2011 το πούλησε στον προηγούμενο ιδιοκτήτη, με το αυτοκίνητο να γράφει τότε 5.831 χλμ στο κοντέρ. Ο τότε ιδιοκτήτης του το συντήρησε σχολαστικά, κάνοντάς του πλήρως σέρβις, αλλάζοντας τον ιμάντα χρονισμού και όλα τα υγρά.

Από τότε το αυτοκίνητο βρίσκεται στη κεντρική Γαλλία ως μέρος μιας συλλογής αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν σε Ιταλία, Αγγλία και Γερμανία. Συνοδεύεται από βιβλίο σέρβις, όλα τα εγχειρίδια χρήσης, τα δεύτερα κλειδιά, όπως και το αρχικό τιμολόγιο αγοράς.

Μηχανικά, ο 1.905 κ.εκ. τετρακύλινδρος αποδίδει 122 άλογα, επιτρέποντας του να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,5 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 202 χλμ/ώρα.

ΠηγήAguttes

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί Honda S2000 του 2001 με μόλις 1.525 χλμ.

Το Honda S2000 είναι αναμφισβήτητα ένα διαχρονικό αυτοκίνητο και τα τελευταία χρόνια οι τιμές του έχουν αγγίξει την στρατόσφαιρα, καθώς δεν είναι λίγες οι...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr