Το 2019 η Ferrari παρουσίασε την F8 Tributo, με το μοντέλο να αντικαθιστά την 488 GTB και να φορά τον 3,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων με στις 8.000 σ.α.λ με 770 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ.

Το καλοκαίρι του 2020, ο γερμανικός οίκος Novitec παρουσίασε το πακέτο του για το ιταλικό “όνειρο”, το οποίο με νέα εξάτμιση και νέο πρόγραμμα διαχείρισης του κινητήρα, κάνει το αυτοκίνητο να αποδίδει 802 άλογα και 898 Nm ροπής.

Στο video θα δεις μέσα από τα μάτια του οδηγού (point-of-view, POV) πως είναι να οδηγείς το βελτιωμένο ιταλικό αυτοκίνητο, ενώ θα ακούσεις και τον εκκωφαντικό ήχο που παράγει η νέα εξάτμιση, που αγγίζει τα 123 dB, όταν τα μονοθέσια της F1 με τη νέα γενιά των υβριδικών V6 κινητήρων παράγουν περίπου 128 dB. Επιπλέον, θα δεις το αυτοκίνητο να πιάνει τα 341 χλμ/ώρα.

Με το πακέτο αναβάθμισης της Novitec, η F8 Tributo κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,6 δευτ. (-0,3 δευτ. πιο γρήγορα από το εργοστάσιο), ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα.