Σύμφωνα με τη Ρεπουμπλικανή εκπρόσωπο του Baton Rouge, Barbara Freiberg, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών δεν πληρώνουν φόρο για την χρήση των δρόμων, ο οποίος είναι προσαρτημένος στα καύσιμα, ενώ αυτοί των υβριδικών οχημάτων πληρώνουν αρκετά μειωμένο ποσό, και ως εκ τούτου κάνουν δωρεάν μετακινήσεις σε δημόσιους δρόμους και γέφυρες.
Για τον λόγο αυτό, η Freiberg κατέθεσε το νομοσχέδιο 1031, το οποίο εγκρίθηκε από το Νομοθετικό Σώμα την περασμένη Κυριακή, που διασφαλίζει ότι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων και υβριδικών οχημάτων πληρώνουν το μερίδιο τους για τα τέλη κυκλοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων θα χρεώνονται με ετήσια τέλη 110 δολαρίων, ενώ αυτοί των υβριδικών με 60 δολάρια ετησίως.
Το 70% των εσόδων που συγκεντρώνονται από τα τέλη θα διατίθενται για τη συντήρηση κρατικών δρόμων και γεφυρών, ενώ το 30% θα διατίθενται σε τοπικούς δρόμους και γέφυρες.
Ο κρατικός φόρος στα καύσιμα στην Αμερική είναι 0,20 δολάρια ανά γαλόνι, τα οποία προορίζονται για τη συντήρηση των υφιστάμενων δρόμων και γεφυρών. Ο φόρος που πληρώνει ένας μέσος οδηγός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης ποικίλλει ανάλογα με τη μάρκα, το μοντέλο και τον αριθμό των διανυόμενων μιλίων, αλλά στη Λουϊζιάνα, το ποσό αυτό είναι στα 148 δολάρια ετησίως κατά μέσο όρο.