Η DS ανανεώνει το DS 7 Crossback, με το μοντέλο να χάνει πλέον το “Crossback” από το όνομα του και να ονομάζεται DS 7. Διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα, νέα LED φωτιστικά σώματα, νέα φώτα ημέρας και νέες ζάντες διαστάσεων από 18″ έως 21″.

Στο εσωτερικό κυρίαρχη θέση στο κέντρο του ταμπλό έχει η οθόνη αφής 12″, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto. Νέος είναι και ο επιλογέας του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ συναντάμε, νέα διακοσμητικά και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Μηχανικά προσφέρεται με μια γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και plug-in υβριδικούς. Από πλευράς diesel υπάρχει ο 1.5 BlueHDi κινητήρας των 130 ίππων, ενώ από πλευράς κινητήρων βενζίνης διαθέσιμος είναι ο 1.2 Puretech απόδοσης 130 ίππων και ο 1.600άρης Puretech απόδοσης 215 και 225 ίππων.

Υπάρχουν τρεις plug-in υβριδικοί κινητήρες, με τον E-Tense 225 να συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech 180 και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων, με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 225 άλογα και να στέλνει τη κίνηση στον μπροστά άξονα.

Η έκδοση E-Tense 300 4×4 παράγει 300 άλογα και συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech 200 κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας τοποθετημένος ανά άξονα, απόδοσης 110 και 112 ίππων αντίστοιχα. Τέλος η έκδοση E-Tense 360 4×4 έχει τα ίδια μηχανικά μέρη με την έκδοση 300, αλλά αποδίδει 360 άλογα, αφού έχει δεχτεί την ειδική “φροντίδα” της DS Performance. Φορά ζάντες 21″, μπροστινά φρένα με δίσκους 380 mm και επαναρυθμισμένη ανάρτηση. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,6 δευτερόλεπτα.

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα φέρουν μια μπαταρία 14,2 kWh που προσφέρει έως και 81 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας στον αστικό κύκλο WLTP, και 65 χλμ στον μικτό κύκλο. Ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας είναι περίπου δύο ώρες σε Wallbox 7,4 kW.

Η DS δέχεται ήδη παραγγελίες για το ανανεωμένο DS 7 σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, με τις πρώτες παραδόσεις του να ξεκινούν από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Στην Ελλάδα αναμένεται στα μέσα του 2023.