Το HR-V είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως υβριδικό, συνδυάζοντας τον 1.500 κ.εκ DOHC i-VTEC βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, δύο ηλεκτροκινητήρες, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα κιβώτιο μιας μόνο σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος.

Καθώς δεν χρειάζεται σύνδεση και φόρτιση, το HR-V είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση, συνδυάζοντας την αμεσότητα απόκρισης και την αποδοτική λειτουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος με την πρακτικότητα και την ευελιξία των παραδοσιακών μοντέλων βενζίνης και diesel.

Το υβριδικό σύστημα του HR-V έχει παρόμοια διάταξη με αυτή του Jazz, ενώ αναβαθμίσεις στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και την IPU έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένη ροπή. Επίσης, ο αριθμός κυψελών της μπαταρίας έχει αυξηθεί από 48 σε 60 λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του HR-V πετυχαίνοντας μεγαλύτερη αποθηκευτική ικανότητα και αξιοποίηση του ηλεκτροκινητήρα έναντι του 80kW στο Jazz.

Το υβριδικό σύνολο παράγει 131 άλογα με 253 Nm ροπής, και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 10,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 170 χλμ/ώρα.

Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5,4 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ και οι εκπομπές CO2 στα 122 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, πάντα στον κύκλο μέτρησης WLTP.

Παρά το αυξημένο μέγεθος της μπαταρίας, ο εσωτερικός χώρος δεν επηρεάζεται χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό της, με την Honda να μειώνει τη σχέση μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών, έτσι ώστε να βελτιωθεί συνολικά η επιτάχυνση και οι δυναμικές επιδόσεις του HR-V.

Το HR-V e:HEV διαθέτει 3 modes λειτουργίας, που εναλλάσσονται -χωρίς την παρέμβαση του οδηγού- συνεχώς ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του κάθε εξαρτήματος τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Υπεύθυνη γι’αυτό είναι η Ευφυής Μονάδα Ηλεκτρονικού Ελέγχου, που ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης: Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive ανάλογα με το ποιο είναι το πιο αποδοτικό στις εκάστοτε συνθήκες.

Η μετάβαση από το ένα drive mode στο άλλο, συμπεριλαμβανομένης της εκκίνησης του κινητήρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος, σχεδόν περνά απαρατήρητη στους επιβάτες. Αντί της χρήσης ενός συμβατικού συστήματος διαχωρισμού ισχύος με πλανητικό σύστημα γραναζιών που συνοδεύεται από υψηλά επίπεδα τριβών, το κιβώτιο μιας μόνο σχέσης παρουσιάζει πολύ λιγότερη αντίσταση κατά την αμιγή ηλεκτροκίνηση, καταναλώνοντας έτσι λιγότερη ενέργεια.

Έτσι, το αποδοτικό σύστημα της Honda πετυχαίνει υψηλότερη αναλογία συνολικού χρόνου ηλεκτροκίνησης όταν το όχημα κινείται στην πόλη συγκρινόμενο με άλλα υβριδικά της αγοράς.

Κατά την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο το σύστημα λειτουργεί με το βενζινοκινητήρα επειδή αυτός αντιπροσωπεύει την πιο αποδοτική λύση στις συγκεκριμένες συνθήκες. Εάν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, όπως σε μία προσπέραση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για περισσότερη ελκτική ισχύ. Επιπλέον, στο Hybrid Drive, η ισχύς από το μοτέρ-γεννήτρια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας, προς όφελος της απόδοσης.

Το Sport mode, που ενεργοποιείται μέσω του σχετικού διακόπτη αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, ενώ το Econ mode προσαρμόζει το σύστημα κλιματισμού A/C και την απόκριση του γκαζιού με στόχο την οικονομία καυσίμου. Επιπλέον του Normal mode, όπου το αυτοκίνητο προσφέρει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν όλα τα driving modes μέσω ενός διθέσιου διακόπτη.

Για μία πιο ηλεκτρική εμπειρία, ο οδηγός του υβριδικού HR-V μπορεί επίσης να επιλέξει το πρόγραμμα Β για το κιβώτιο, που προσφέρει επιλέξιμα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επακόλουθη ισχύς πέδησης μπορούν να αυξηθούν σημαντικά έναντι του προγράμματος D χρησιμοποιώντας τα paddles πίσω από το τιμόνι.