Σύμφωνα με έγγραφα που διέρρευσαν, το NASCAR παρουσίασε ένα σχέδιο για τη δημιουργία μιας νέας σειράς αγώνων με ηλεκτρικά αγωνιστικά, ξεκινώντας με αγώνες επίδειξης ηλεκτρικών πρωτοτύπων από το επόμενο έτος.

Ο πρώτος αγώνας που θα εμφανιστούν αυτά θα είναι το Busch Light Clash στο Κολοσσαίο τον ερχόμενο Φεβρουάριο στο Λος Άντζελες. Αυτό θα είναι το “ορεκτικό” για μια πιθανή σειρά αγώνων το τρίτο τρίμηνο του 2023, με 12 αγωνιστικά σε έξι πίστες που πιθανότατα θα αποτελέσουν υποστηρικτικοί αγώνες της σειράς Cup του NASCAR.

Τα Σαββατοκύριακα των αγώνων που θα επιλεγούν θα φιλοξενούν δύο αγώνες ηλεκτρικών, έναν το Σάββατο και έναν την Κυριακή, διάρκειας 30 λεπτών. Κατά τη διάρκεια των αγώνων δεν θα επιτρέπεται η φόρτιση των μπαταριών ή η αλλαγή αγωνιστικών (όπως συνέβαινε παλιότερα στην Formula E), και τα pit stop θα περιορίζονται στην αλλαγή ελαστικών ή στην επισκευή των αγωνιστικών.

Το NASCAR εργάζεται προς το ηλεκτρικό μέλλον για περισσότερα από 10 χρόνια και οι κανονισμοί των αγωνιστικών Νέας Γενιάς (NG) που παρουσιάστηκε φέτος είχαν στο μυαλό τους και τα αγωνιστικά με ηλεκτρικούς κινητήρες. Η νέα δομή του πλαισίου από χωροδικτύωμα διαθέτει χώρο και για ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης, χωρίς να χρειάζεται να αλλαχθεί η τρέχουσα ανάρτηση και τα φρένα. Επιπλέον, η τρέχουσα μονάδα κιβωτίων ταχυτήτων/διαφορικού στο πίσω μέρος, σχεδιάστηκε για να μπορεί να φιλοξενήσει και ηλεκτροκινητήρα.

Οι επικεφαλής του NASCAR θέλουν τα ηλεκτρικά αγωνιστικά να κάνουν ίδιους χρόνους με τα σημερινά βενζινοκίνητα αγωνιστικά. Τα ηλεκτρικά αγωνιστικά θα είναι τετρακίνητα και θα χρησιμοποιούν κοινά συστήματα μετάδοσης κίνησης κατασκευασμένα με αρχιτεκτονική 900 Volt. Θα υπάρχουν τρεις ηλεκτροκινητήρες εξαιρετικά υψηλής ισχύος, τοποθετημένοι και στους δύο άξονες, με συνολική ισχύ άνω των 1.000 ίππων.

Πιστεύεται ότι οι αγώνες επίδειξης, πριν την έναρξη των αγώνων, θα πραγματοποιηθούν σε πίστες δρόμου ή σε μικρές οβάλ πίστες με δυνατά φρεναρίσματα, με τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας να μπορούν να παράγουν έως 200 kW. Και φυσικά, ένα πρωτάθλημα που λατρεύει όσο κανένα άλλο τον ήχο από τους V8 κινητήρες, θα εργαστεί σκληρά για να βρει τους σωστούς ήχους και για τα ηλεκτρικά αγωνιστικά.