Φέτος συμπληρώθηκαν 20 χρόνια από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε η Cayenne και η γερμανική εταιρία σκεφτόταν την cabrio έκδοση του πολυτελές γερμανικού SUV, ενώ παράλληλα εξέταζε και το ενδεχόμενο να βγάλει στην αγορά την coupe έκδοση της, όπως και μια έκδοση με τρεις σειρές καθισμάτων και μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Τελικά κατασκεύασε ένα πρωτότυπο της Cayenne Cabriolet που είχε διπλό σχεδιασμό στο πίσω μέρος, μιας και οι σχεδιαστές δεν είχαν καταλήξει για το ποιος από τους δύο ήταν καλύτερος. Το πρωτότυπο δεν είναι οδηγήσιμο και δεν διαθέτει τις αναβαθμίσεις που απαιτούνται στο αμάξωμα ώστε να μην επηρεάζεται η δομική του ακαμψία λόγω της αφαίρεσης της οροφής.

Φέρει μαλακή οροφή που αφαιρείται χειροκίνητα, με τις δύο πόρτες του να είναι 20 εκατοστά μεγαλύτερες σε μήκος από αυτές της Cayenne παραγωγής. Η Porsche εργαζόταν στον μηχανισμό για μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, η οποία θα λειτουργούσε παρόμοια με την οροφή της 911 (991) Targa.

Η Porsche δεν έδωσε ποτέ το πράσινο φως ώστε η Cayenne Cabriolet να περάσει στη παραγωγή, κυρίως επειδή οι οικονομικές προβλέψεις έδειχναν πως το μοντέλο δεν θα ήταν ιδιαίτερα κερδοφόρο, ενώ παράλληλα η εταιρία δεν ήταν βέβαιη πως ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου θα ήταν αρκετά ελκυστικός για την αγορά.