Τον περασμένο Μάιο η Lamborghini ανακοίνωσε ότι έχει φιλοδοξίες για την μεγάλη κατηγορία των GT αγώνων, που δεν είναι άλλη από τους αγώνες αντοχής των πρωταθλημάτων IMSA και WEC, όπως ο 24ωρος αγώνας του Le Mans και ο 24ωρος αγώνα της Daytona. Γι’αυτό και ετοιμάζει πυρετωδώς το LMDh αγωνιστικό της, δίνοντας σήμερα μερικές πληροφορίες για αυτό.

Το αγωνιστικό πρωτότυπο θα κινείται με έναν twin-turbo υβριδικό V8 κινητήρα (με γωνία 90 μοιρών), ο οποίος αναπτύχθηκε από το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της εταιρείας, Squadra Corse. H υβριδική μονάδα ισχύος αποτελείται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS), με συνδυασμένη μέγιστης ισχύ 500 kW (680 ίππους).

Τα κύρια εξαρτήματα του ERS, που περιλαμβάνονται στο ομολογκέ πρότυπο κιτ LMDh καλύπτουν πολλούς τομείς, με τον ηλεκτροκινητήρα (MGU) να έχει αναπτυχθεί από τη Bosch Motorsport. Η διαχείριση ενέργειας και η αποθήκευση ενέργειας παρέχονται από την Williams Advanced Engineering, ενώ το επτατάχυτο υβριδικό κιβώτιο ταχυτήτων αναπτύσσεται από την Xtrac.

Η μέγιστη τελική ταχύτητα του αγωνιστικού θα είναι 340 χλμ/ώρα και θα ζυγίζει 1.030 κιλά χωρίς καύσιμο και οδηγό, σύμφωνα με τους κανονισμούς. Όσον αφορά τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, θα έχει μέγιστο πλάτος 2.000 χλστ. και μήκος 5.100 χλστ. Το μεταξόνιο θα είναι 3.148 χλστ., με το ελάχιστο βάρος του κινητήρα να είναι 180 κιλά.

Το LMDh πρωτότυπο της Lamborghini θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2024, τόσο στο IMSA Endurance Cup, όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) της FIA.

Ο Stephan Winkelmann, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lamborgthini, έχει δηλώσει στο παρελθόν:

Αυτό το βήμα στην υψηλότερη κατηγορία αγώνων σπορ αυτοκινήτων σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία μας. Θα μετρήσουμε τους εαυτούς μας με τους καλύτερους στις πιο απαιτητικές πίστες.

Από τη μια πλευρά, αυτό θα δώσει στο επιτυχημένο μας πρόγραμμα μηχανοκίνητου αθλητισμού ακόμη μεγαλύτερη ορατότητα, αλλά θα μας επιτρέψει επίσης να δοκιμάσουμε μελλοντικές τεχνολογίες: τα LMDh πρωτότυπα θα γίνουν το πιο εξελιγμένο ανοιχτό εργαστήριό μας σε τέσσερις τροχούς.