Την δεκαετία του 1980 η BMW θέλησε να δημιουργήσει μια κορυφαία έκδοση της Σειράς 7 (E32) που θα τοποθετούνταν πάνω από τις 750i και 750iL με τον V12 5,0-λίτρων κινητήρα.

Κάπως έτσι δημιούργησαν μια εξέλιξη του V12 5,0-λίτρων κινητήρα. Αυτός απόκτησε 4 επιπλέουν κυλίνδρους και λόγω του γεγονότος πως ήταν κατά 30 εκατοστά μακρύτερος από τον V12, το σύστημα ψύξης μετακινήθηκε στο πίσω μέρος.

Ο κινητήρας απέδιδε 408 άλογα και 625 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε περίπου 6 δευτερόλεπτα. Όπως κατάλαβες, το διοικητικό συμβούλιο ποτέ δεν έδωσε το πράσινο φως στο project “Goldfish V16” να περάσει στη παραγωγή ως 767iL.