Η ενεργειακή κρίση θα μπορούσε να μειώσει τη παραγωγή αυτοκινήτων κατά 40% στην Ευρώπη

Σχετικά άρθρα

Η S&P Global Mobility προειδοποίει πως υπό το χειρότερο σενάριο, η ενεργειακή κρίση της Ευρώπης θα μπορούσε να μειώσει την παραγωγή αυτοκινήτων της κατά σχεδόν 40%, ή περισσότερα από 1 εκατομμύριο οχήματα, ανά τρίμηνο μέχρι το τέλος του 2023.

Σε μια έκθεση με τίτλο “Winter is Coming”, η S&P Global Mobility ανέφερε ότι η αλυσίδα εφοδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, που έχει ήδη ταλαιπωρηθεί από την πανδημία Covic-19 και την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, “μπορεί να αντιμετωπίσει εκτεταμένη πίεση” από το αυξανόμενο κόστος ενέργειας ή ακόμα και τις διακοπές ρεύματος.

Με τις τιμές της ενέργειας στην Ευρώπη να εκτοξεύονται… ένας σκληρός χειμώνας θα μπορούσε να θέσει ορισμένους κλάδους της αυτοκινητοβιομηχανίας σε κίνδυνο να μην μπορέσουν να διατηρήσουν τις γραμμές παραγωγής τους σε λειτουργία,

ανέφερε η έκθεση.

Η S&P Global Mobility ανέφερε ότι το κόστος για την παραγωγή αυτοκινήτων είχε ήδη αυξηθεί, μεταξύ 687 ευρώ και 773 ευρώ ανά όχημα, ασκώντας πίεση ιδιαίτερα στους μικρότερους προμηθευτές. Από αυτό το τρίμηνο έως το τέλος του 2023, η S&P Global Mobility προβλέπει πως η τριμηνιαία παραγωγή από τα ευρωπαϊκά εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων θα κυμαίνεται μεταξύ 4 και 4,5 εκατομμυρίων αυτοκινήτων. Αλλά “με πιθανούς περιορισμούς κοινής ωφέλειας”, θα μπορούσαν να μειωθούν σε μόλις 2,75 εκατομμύρια έως 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα ανά τρίμηνο.

Παράλληλα προειδοποίησε ότι επειδή οι Ευρωπαίοι προμηθευτές εξάγουν ανταλλακτικά σε όλο τον κόσμο, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα επηρεαστούν με κάποιο τρόπο. Ο Edwin Pope, κύριος αναλυτής της S&P Global Mobility δήλωσε ότι η έκθεση διενεργήθηκε πριν από την πιθανή δολιοφθορά στους αγωγούς Nord Stream στα τέλη του περασμένου μήνα.

Γεγονότα όπως αυτό αναπόφευκτα θα μετατοπίσουν τη ζυγαριά προς το κατώτερο άκρο αυτού που έχουμε προβλέψει, ειδικά όσον αφορά τον χρόνο που χρειάζεται για να επισκευαστούν τα πράγματα αυτής της φύσης,

είπε ο Pope.

Για μεμονωμένες χώρες σε όλη την Ευρώπη, ο μηχανισμός πρόβλεψης αυτοκινήτων εξέτασε έξι παράγοντες, όπως το μέγεθος του ελλείμματος μιας χώρας, το χρέος σε σχέση με το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν, το επίπεδο ενεργειακής αυτάρκειας και την αποθήκευση φυσικού αερίου.

Ενώ η Γερμανία βασίζεται στο ρωσικό αέριο και καταργεί σταδιακά την πυρηνική ενέργεια, έχει “περισσότερο δημοσιονομικό περιθώριο για να ξεπεράσει την ενεργειακή καταιγίδα” από ορισμένες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας.

Ο Pope είπε ότι πως παρότι ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να δυσκολευτεί αυτόν τον χειμώνα, εάν η Ευρώπη δεν έχει ένα σχέδιο για τον επόμενο χειμώνα, τότε πολλοί προμηθευτές μπορεί να μην επιβιώσουν.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Βέλγιο: “Μεθυσμένος” οδηγός απέδειξε ότι το σώμα του παράγει αλκοόλ

Ένας 40χρονος Βέλγος που είχε παραπεμφθεί σε δικαστήριο της Μπριζ επειδή συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος καθ’ υποτροπή, απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες αφού απέδειξε...

Ένα Lucid Air κάηκε ολοσχερώς μετά από πρόσκρουση σε στύλο στη Βαρσοβία

Το περιστατικό συνέβη στη διασταύρωση των οδών Aleja Niepodległosci και Antoniego Madalinskiego στην πρωτεύουσα της Πολωνίας, το πρωί της 19ης Απριλίου, όπου πληροφορίες από...