Έτσι η Honda έκανε το νέο Civic καλύτερο από ποτέ

Σχετικά άρθρα

Το ημερολόγιο έγραφε 1972 όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Civic, ένα “αυτοκίνητο για τον κόσμο” σύμφωνα με την Honda. Τώρα, βασισμένο σε 50 χρόνια κληρονομιάς και με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 27,5 εκατομμύρια οχήματα σε 170 χώρες, η 11η γενιά Civic αντιπροσωπεύει μία σύγχρονη εξέλιξη του χαρακτηριστικού σχήματος του μοντέλου και απηχεί τη διακριτική, κομψή σχεδίαση των πρόσφατων μοντέλων της Honda που έχουν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Ακολουθώντας την κουλτούρα εξέλιξης ενός συναρπαστικού Civic, οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda εστίασαν στον τρόπο που η εσωτερική και η εξωτερική διαμόρφωση μπορούν να συμβάλουν για τη δημιουργία μιας πιο άνετης και αναζωογονητικής εμπειρίας στο αυτοκίνητο που θα βελτιώσει την καθημερινότητα των ιδιοκτητών του.

Εφαρμόζοντας μία μοναδική, ανθρωποκεντρική προσέγγιση στη δυναμική, τη σχεδίαση και τη χρηστικότητα, η Honda έχει δημιουργήσει μία καμπίνα πιο άνετη, πιο ευρύχωρη και με μεγαλύτερη ορατότητα από ποτέ.

Η εφαρμογή της εξελικτικής προσέγγισης Man-Maximum, Machine-Minimum (M/M) της Honda, η οποία βασίζεται στην αρχή ότι σκοπός της τεχνολογίας και της σχεδίασης είναι να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών, έχει αποφέρει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Το νέο Civic εμπνέει εμπιστοσύνη μέσω των σημείων επαφής, της συναρπαστικής και δυναμικής οδικής συμπεριφοράς και ενός ισχυρού και ταυτόχρονα αποδοτικού μηχανικού συνόλου κατάλληλου για όλες τις οδηγικές απαιτήσεις.

Η τεχνολογία e:HEV της Honda προσφέρεται στάνταρ, ολοκληρώνοντας την αποστολή της μάρκας να εξηλεκτρίσει όλα τα Ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι τα τέλη του 2022.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί δύο συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι λειτουργούν μαζί με έναν 2.000 κ.εκ βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Αυτό προσφέρει εντυπωσιακή συνολική απόδοση, χάρη στην εξαιρετική ενεργειακή πυκνότητα, τη θερμική αποδοτικότητα και τη ροπή του.

Έχοντας προσαρμοστεί ειδικά για χρήση στο νέο Civic, το σύστημα e:HEV λειτουργεί πιο ομαλά προσφέροντας ενισχυμένη αίσθηση γραμμικής επιτάχυνσης με εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Στόχος του νέου Honda Civic είναι να προσελκύσει όσους αναζητούν ένα δυναμικό και με καλή απόκριση αυτοκίνητο στην κατηγορία αυτή. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV, το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης και η βελτιωμένη ανάρτηση συνδυάζονται ώστε να προσφέρουν τα ανώτερα επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και πληροφόρησης που ήταν ανέκαθεν στοιχεία κλειδιά στην απήχηση του Civic.

Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βελτίωση της άνεσης, της ευκολίας και της ασφάλειας, με το Apple CarPlay και το Android Auto να διατίθενται στάνταρ. Για πρώτο φορά στο Civic, οι κορυφαίες εκδόσεις Advance θα είναι εξοπλισμένες με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2″ που προσφέρει στους χρήστες μία σειρά από προσαρμόσιμες ενδείξεις για την απεικόνιση των πλέον σχετικών γι’ αυτούς πληροφοριών.

Το νέο Civic περιλαμβάνει επίσης τη διευρυμένη σουίτα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Sensing της Honda, που έχουν βελτιωθεί ειδικά γι’ αυτό το νέο μοντέλο. Η εισαγωγή νέων, έξυπνων βοηθημάτων οδηγού και τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας, πλέον του αυξημένου αριθμού αερόσακων και των νέων δομικών στοιχείων που έχουν σχεδιαστεί για μεγαλύτερη προστασία στις συγκρούσεις, εξασφαλίζουν βέλτιστη ασφάλεια τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες.

Το νέο Civic έχει εξελιχθεί έτσι ώστε το πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση να εξασφαλίζουν συναρπαστικά επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και πληροφόρησης σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις. Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην ακριβή πληροφόρηση από το τιμόνι και στην πιο συμμετοχική συμπεριφορά, κάτι που αυξάνει την αίσθηση της σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητο.

Η βελτιωμένη σταθερότητα στις στροφές έχει επιτευχθεί χάρη σε ένα μακρύτερο κατά 35mm μεταξόνιο και ένα φαρδύτερο κατά 18mm πίσω μετατρόχιο έναντι του προκατόχου του. Η υστέρηση απόκρισης στις εντολές του τιμονιού έχει μειωθεί χάρη στη μειωμένη τριβή της βάσης στήριξης των αμορτισέρ και στους συνδέσμους της ανάρτησης που έχουν ως αποτέλεσμα τη μειωμένη τριβή του συστήματος διεύθυνσης κατά 28% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Άλλες επεμβάσεις που βελτιώνουν τη δυναμική του αυτοκινήτου είναι η χρήση ενός ελαφρού και πολύ άκαμπτου αλουμινένιου εμπρός υποπλαισίου, τα αναθεωρημένα εμπρός αμορτισέρ και η μείωση της εσωτερικής τριβής τους, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της Honda για απόλαυση του οδηγού και ευελιξία του οχήματος.

Η αύξηση της ακαμψίας του αμαξώματος σε ποσοστό 19% συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο βελτιώνει τη σταθερότητα στις στροφές, Για να αυξήσει την ακαμψία του αμαξώματος, η Honda έχει υιοθετήσει ένα δίκτυο διασυνδεδεμένων δομών ώστε να αυξηθεί η αντοχή στην κάμψη και τη στρέψη. Στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, ένα ισχυρό πλαίσιο σε σχήμα δακτυλίου δημιουργεί μία στιβαρή δομή άρθρωσης για το εμπρός τροπέτο.

Το ίδιο επαναλαμβάνεται και πίσω, με ένα δεύτερο πλαίσιο σε σχήμα δακτυλίου που ενισχύει το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Αυτά συνδέονται με μία εξαιρετικά άκαμπτη δομή τύπου πλέγματος κατά μήκος του πατώματος, που συνδυάζεται με ένα ενισχυμένο κεντρικό τούνελ. Εκτός από τη βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ο πιο άκαμπτος κλωβός προσφέρει επίσης πλεονεκτήματα άνεσης και ασφάλειας, καθώς ελάχιστοι θόρυβοι, κραδασμοί και τριγμοί (χαρακτηριστικά NVH) μεταφέρονται στην καμπίνα και βελτιώνεται η παραμόρφωση του πατώματος σε περίπτωση σύγκρουσης.

Παρά αυτές τις νέες, πρόσθετες τεχνικές ενίσχυσης της ακαμψίας, η μείωση του βάρους ήταν επίσης ψηλά στην ατζέντα της ομάδας εξέλιξης. Το αλουμινένιο καπό του νέου Civic είναι κατά 43% ελαφρύτερο από το ατσάλινο πάνελ του προηγούμενου μοντέλου, ενώ η πίσω πόρτα από ρητίνη είναι κατά 20% ελαφρύτερη από πριν. Η στρατηγική χρήσης ελαφρύτερων υλικών, σε συνδυασμό με δομικές βελτιώσεις έχει ως αποτέλεσμα ένα ελαφρύ αλλά πολύ άκαμπτο αμάξωμα.

Υπερθεματίζοντας στην εστίαση του αυτοκινήτου και της ομάδας εξέλιξης του στον τομέα των δυναμικών χαρακτηριστικών, έχει χρησιμοποιηθεί ένας νέος αλγόριθμος ελέγχου ανάδρασης του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης. Αυτό το νέο σύστημα επιτρέπει βελτιωμένη αίσθηση επαναφοράς του τιμονιού στη θέση της ευθείας, κάτι που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχο της κίνησης και της σταθερότητας του οχήματος, χωρίς οποιαδήποτε παρεμβολή από τον οδηγό.

Μία αναβαθμισμένη έκδοση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας Agile Handling Assist (AHA) της Honda έχει ρυθμιστεί ειδικά για το μεγάλο εύρος οδικών επιφανειών και οδηγικών συνθηκών των ευρωπαϊκών δρόμων.

Το σύστημα ανταποκρίνεται στις εντολές στο τιμόνι με ανεπαίσθητη, διακριτική υποβοήθηση για πρόσθετη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που περιλαμβάνει σταθερό στρίψιμο και αλλαγή λωρίδας στους κυκλικούς κόμβους, τόσο με χαμηλές όσο και με υψηλές ταχύτητες, παρέχοντας ξεγνοιασιά στον οδηγό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα