Μόλις πριν από ένα χρόνο, η GCK Motorsport έκανε γνωστό ότι εργαζόταν πάνω σε ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross της FIA, βασισμένο στη θρυλική Lancia Delta Integrale.

Η ανακοίνωση που συγκλόνισε τη διεθνή κοινότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα πάρει “σάρκα και οστά” στον αγώνα του World RX της Γερμανίας, το επόμενο Σαββατοκύριακο (12-13 Νοεμβρίου), με το εμβληματικό ιταλικό hot hatch να τίθεται στη μάχη για το φινάλε της σεζόν.

Η GCK Motorsport είναι μια αγωνιστική ομάδα που ιδρύθηκε το 2018 από τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Freeriding -ο οποίος έγινε οδηγός rally, rallycross και κασκαντέρ- Guerlain Chicherit. Από την ίδρυση της και μέχρι το 2020, η γαλλική ομάδα έτρεξε στο πρωτάθλημα World Rallycross της FIA με μοντέλα της Renault, όπως το Megane και το Clio, ενώ για λογαριασμό της οδήγησαν οι Andreas Bakkerud, Anton Marklund, Liam Doran, καθώς και ο ίδιος Chicherit.

Η αγωνιστική Lancia Delta Evo-e RX σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την αρχή στο εργαστήριο της GCK Performance στο Issoire στην κεντρική Γαλλία, με τη χρήση κατά παραγγελία εργαλείων και εξοπλισμού. Μόνο το πλαίσιο χρειάστηκε περισσότερες από 1.200 ώρες για να ολοκληρωθεί.

Το αγωνιστικό διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), με συνολική απόδοση 500 kW, που ισοδυναμεί με 680 ίππους, και στιγμιαία ροπή 880 Nm, με αποτέλεσμα εντυπωσιακή επιτάχυνση.

Χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό ηλιακής ενέργειας και ενέργειας που συλλέγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ενόψει των αγώνων τα Σαββατοκύριακα, η GCK Energy παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για να επαναφορτίζει τις μπαταρίες όλων των αυτοκινήτων μεταξύ των αγώνων, από τα ειδικά προσαρμοσμένα κοντέινερ της. Αυτό κάνει τη νέα εποχή του World Rallycross μια από τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον κατηγορίες στον διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό.