Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Koenigsegg ανακοίνωσε τα πλάνα της για μια μεγάλη επέκταση του εργοστασίου της στο Angelholm της Σουηδίας, που θα ενισχύσει σημαντικά την παραγωγική της ικανότητα και θα φιλοξενήσει όλες τις πτυχές των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων.

Η νέα παραγωγική μονάδα έχει εμβαδό 30.000 τ.μ. και είναι σχεδιασμένη για την κατασκευή -κυρίως- του Gemera, αλλά και των μελλοντικών μοντέλων. Ο νέος χώρος, που συνδέεται με το υπάρχον εργοστάσιο και τα γραφεία της Koenigsegg, θα κατασκευαστεί στον πρώην διάδρομο του μετασκευασμένου αεροδρομίου της Σουηδικής Πολεμικής Αεροπορίας, εκεί όπου η εταιρεία κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της από το 2003.

Στο παραπάνω video θα δεις τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβολο της εταιρίας, Christian von Koenigsegg, να συνομιλεί μέσα από το υπό κατασκευή νέο εργοστάσιο και να αναλύει όλες τις λεπτομέρειες το CC850. Αυτό αποτίει φόρο τιμής στο πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που κυκλοφόρησε η Koenigsegg πριν 20 χρόνια, το CC8S, με τον 50χρονο Σουηδό να δηλώνει ιδιαίτερα περήφανος για το νέο του δημιούργημα.

Αν και τα δύο οχήματα έχουν παρόμοιο στυλ, δεν υπάρχει τίποτα κοινό κάτω από το δέρμα. Το νέο φορά τον 5,0-λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα του Jesko που αποδίδει 1.385 ίππους, όταν λειτουργεί με καύσιμο E85, ενώ με κανονική βενζίνη, η ισχύς πέφτει στους 1.185 ίππους. Η μέγιστη ροπή είναι 1.385 Nm, ενώ και το βάρος του CC850 είναι 1.385 κιλά.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο πάνω του είναι το μοναδικό στο είδος του χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που μπορεί να γίνει και αυτόματο.