Στις αρχές του μήνα η Koenigsegg παρέδωσε την τελευταία Regera, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο παραγωγής 3 ετών. Μέσα σε αυτά, από το εργοστάσιο της σουηδικής εταιρίας στο Angelholm βγήκαν συνολικά 84 Regera, καθώς αυτός ο αριθμός αποτελείται από 80 αυτοκίνητα πελατών, τρία πρωτότυπα/δοκιμαστικά αυτοκίνητα (με αριθμούς TC1, TC2 και TC3) και ένα αυτοκίνητο για τις δοκιμές σύγκρουσης.

Σήμερα βλέπουμε να πωλείται μια Regera που παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της το 2021, με αριθμό πλαισίου YT9NN1U10MA007192, και την στιγμή της πώλησης το οδόμετρο γράφει μόλις 28 μίλια (45 χλμ.). Το αυτοκίνητο διαθέτει άβαφο carbon σώμα, με ασορτί τροχούς κατασκευασμένους από το ίδιο ελαφρύ υλικό.

Η Koenigsegg είχε ορίσει ως βασική τιμή της Regera τα 1.900.000 δολάρια, με το συγκεκριμένο να έχει εξτρά εξοπλισμό αξίας 801.300 δολαρίων. Παρότι η αμερικάνικη αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων Wires Only δεν αναφέρει την τιμή πώλησης, αυτή θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη των 3 εκατομμυρίων δολαρίων.

Να θυμίσω, η Regera κινείται από έναν 5,0-λιτρο turbo V8 κινητήρα απόδοσης 1.100 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και μαζί με 3 ηλεκτροκινητήρες της YASA. Η συνολική απόδοση φτάνει τα 1.500 άλογα και τα 2.000 Nm ροπή, με τους ηλεκτροκινητήρες να τροφοδοτούνται από μια υδρόψυκτη 800V μπαταρία, χωρητικότητας 4,5 kWh. Αυτή, σύμφωνα με την Koenigsegg, ήταν το πιο “power-dense” pack μπαταριών στον κόσμο, με τη Regera να ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει μπαταρίες 800V.