Στην έκθεση της Γενεύης του 2015 η Koenigsegg έδειξε για πρώτη φορά στον κόσμο την Regera, με τη σουηδική εταιρία να παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής του μοντέλου ένα χρόνο αργότερα στην ίδια έκθεση.

Η παραγωγή του μοντέλου περιορίστηκε στα 80 αυτοκίνητα, τα οποία έγιναν sold-out σε κάτι λιγότερο από 18 μήνες από την στιγμή της παρουσίασης, με την τελευταία Regera να πωλείται το καλοκαίρι του 2017.

Ωστόσο, οι παραδόσεις του hyperGT ξεκίνησαν στα τέλη του 2018, και πριν λίγες ημέρες -ήτοι, σχεδόν 4,5 χρόνια μετά- παραδόθηκε η τελευταία Regera παραγωγής. Αυτή είναι βαμμένη σε ασημί Moon Silver χρώμα και φέρει εκτεθειμένες carbon λεπτομέρειες, που δημιουργούν όμορφη αντίθεση.

Η Regera ήταν το μεγαλύτερο project στην ιστορία της Koenigsegg, σηματοδοτώντας παράλληλα την πρώτη φορά που είχε στην γκάμα της δύο αυτοκίνητα (Regera και Agera RS). Η Regera κατασκευάστηκε τόσο ως αριστεροτίμονο, όσο και σε δεξιοτίμονο για τη βρετανική και την αυστραλιανή αγορά. Στο τέλος της παραγωγής, από τους 80 πελάτες της Regera, οι 71 την επέλεξαν με το τιμόνι στα αριστερά και οι 9 με το τιμόνι στα δεξιά. Συνολικά, από το εργοστάσιο της εταιρίας στο Angelholm βγήκαν 84 Regera, καθώς αυτός ο αριθμός αποτελείται από 80 αυτοκίνητα πελατών, τρία πρωτότυπα/δοκιμαστικά αυτοκίνητα (με αριθμούς TC1, TC2 και TC3) και ένα αυτοκίνητο για τις δοκιμές σύγκρουσης.

Η Regera ζυγίζει με όλα τα υγρά (καύσιμο, ψυκτικά και λιπαντικά) 1.590 κιλά, ενώ εντελώς στεγνό μόλις 1.470 κιλά. Διαθέτει ενεργή αεροδυναμική, με τον κινητήρα να ψύχεται μέσω 10 ψυγείων. Επίσης και το ύψος της ανάρτησης ρυθμίζεται υδραυλικά, με τις πόρτες, το καπό και το κάλυμμα του κινητήρα να ανοίγουν και αυτά υδραυλικά.

Μηχανικά η Regera χρησιμοποιεί τον 5,0-λιτρο turbo V8 κινητήρα της εταιρίας με turbo δύο σταδίων, απόδοσης 1.100 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και μαζί με 3 ηλεκτροκινητήρες της YASA, η συνολική απόδοση φτάνει τα 1.500 άλογα και τα 2.000 Nm ροπή.

Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από ένα υδρόψυκτο, 4,5 kWh, 800 Volt pack μπαταριών που βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ του αυτοκινήτου ώστε να είναι ασφαλής σε περίπτωση ατυχήματος. Το monocoque carbon σασί έχει αφαιρούμενη οροφή, οποία μπορεί να αποθηκευτεί στον χώρο αποσκευών.

Η μπαταρία της Regera, χρησιμοποιεί τεχνολογία από τη Formula 1, με τα κελιά της είναι χειροποίητα, που όχι μόνο παρέχουν βελτιωμένη απόδοση και ικανότητα επαναφόρτισης, αλλά είναι 25 κιλά ελαφρύτερη σε σύγκριση με την μπαταρία στο πρωτότυπο όχημα, ζυγίζοντας μόλις 90 κιλά.

Η μπαταρία και το Power Distribution Unit, έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με τον Mate Rimac και την ομάδα του και το όλο σύστημα, με 703 άλογα (525 kW) και 900 Nm ροπής, είναι το ισχυρότερο ηλεκτρικό setup στην ιστορία της αυτοκίνησης. Επίσης, είναι έξυπνο. Για παράδειγμα, προσφέρει ένα mode στο οποίο εξαντλεί την μπαταρία ώστε όταν ξεκινήσει η φόρτιση αφού έχεις φτάσει στον τελικό προορισμό σου, να ξεκινήσει από το 0.

Ο ένας ηλεκτροκινητήρας, είναι τοποθετημένος στον στροφαλοφόρο άξονα, προσφέροντας torque-fill, ανάκτηση ενέργειας και λειτουργώντας ως μίζα. Οι άλλοι δύο, βρίσκονται στους πίσω τροχούς, τους οποίους και κινούν. Το σύστημα που χρησιμοποιείται είναι σειριακό και όχι παράλληλο. Η Koenigsegg Regera δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων με την έννοια που έχουμε συνηθίσει, αλλά το Direct Drive, όπως το ονομάζει, με την τεχνολογία να είναι σε αναμονή έγκρισης πατέντας.

Έχει μία τελική σχέση μετάδοσης που είναι 2,85:1 και έναν υδραυλικό συμπλέκτη που είναι τοποθετημένος ανάμεσα σε αυτήν και τον κινητήρα. Σε ταχύτητες μικρότερες των 50 χλμ/ώρα η Regera λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά. Ο συμπλέκτης δεν είναι μηχανικός, οπότε δεν μπορεί να παρέχει “ώση” σε πολύ χαμηλές ταχύτητες. Μετά από τα 50 χλμ/ώρα και αφού ο συμπλέκτης “κλειδώσει” μπαίνει στο παιχνίδι ο κινητήρας. Οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν μαζί με τον κινητήρα, παρέχοντας torque fill και torque vectoring.

Οι επιδόσεις είναι εξωπραγματικές, με την αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι πρακτικά μικρότερη από 1. Η εταιρία ανακοινώνει ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,8 δευτ., για τα 0-200 χλμ/ώρα 6,6 δευτ., ενώ για τα 0-300 χλμ/ώρα μόλις 10,9 δευτ.! Η Koenigsegg εκτιμά ότι για το 0-400 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο θα χρειαστεί περίπου 20 δευτ., με το πιο τρομακτικό νούμερο, κατά προσωπική εκτίμηση, να είναι τα μόλις 3,9 δευτ. που χρειάζεται για να επιταχύνει από τα 150 μέχρι τα 250 χλμ/ώρα!

Παρά τις αδιανόητες επιδόσεις, οι ιδιοκτήτες της Regera έχουν μια εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία, καθώς οι νέες ενεργές βάσεις του κινητήρα, παρέχουν μια αίσθηση απομόνωσης και ησυχίας στο εσωτερικό της καμπίνας σε χαμηλότερες ταχύτητες, αλλά σταθερή και πιο ενεργή οδηγική εμπειρία, όταν απαιτείται. Οι προβολείς LED είναι ενεργοί, με τα LED να έχουν τοποθετηθεί στα κατάλληλα σημεία για τον σωστό φωτισμό του δρόμου.

Την τεχνολογία αυτή, η Koenigsegg την ονομάζει Constellation DRL. Στο εσωτερικό της συναντάμε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα bucket καθίσματα έξι θέσεων με σύστημα μνήμης, δερμάτινες επενδύσεις, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με σύστημα πλοήγησης και δυνατότητα Apple CarPlay.