Τι είναι το λογότυπο; Το λογότυπο είναι ένα σωστά σχεδιασμένο σύμβολο που εκπροσωπεί μια εταιρία, χωρίς να χρειαστεί να την αναφέρει κανείς και αφήνει μια οπτική επίδραση που υπενθυμίζει στους πελάτες την ύπαρξη σου.

Αυτό σημαίνει ότι το λογότυπο είναι κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας ή αλλιώς της οπτικής επικοινωνίας της επιχείρησής. Πρέπει να δημιουργεί ισχυρούς οπτικούς συσχετισμούς με αυτήν, που βοηθά τους πελάτες να έχουν στο νου τους την επωνυμία της επιχείρησης.

Τον Ιανουάριο του 2021, η κορεάτικη εταιρία αποκάλυψε μέσω ενός φαντασμαγορικού show με drones το νέο σήμα της, καθώς και το σλόγκαν που θα το συνοδεύει, με το πρώτο αυτοκίνητο που το “φόρεσε” να ήταν το Stinger.

Φαίνεται, όμως, ότι αρκετοί καταναλωτές έχουν μπερδευτεί με το νέο σχέδιο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις αναζητήσεις στη Google το λήμμα KN car έχουν αυξηθεί σημαντικά από το καλοκαίρι του 2021, όταν τα μοντέλα με το νέο λογότυπο της Kia άρχισαν να κυκλοφορούν μαζικά. Αυτή η σύγχυση εκτείνεται πέρα από τα αποτελέσματα αναζήτησης, καθώς πολλοί αναζητούν “ποιο είναι το μοντέλο αυτοκινήτου της KN”.

Πιο συγκεκριμένα, οι αναζητήσεις στην Αμερική περιλαμβάνουν τις φράσεις: “What is KN car brand”, “KN Carnival car”, “What is KN” και “KN Telluride car”. Τα δεδομένα του Google Trends δείχνουν ότι αυτό το φαινόμενο δεν περιορίζεται μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς οι άνθρωποι στην Αυστραλία, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο πραγματοποιούν αναζητήσεις όπως “KN SUV”, “KN car brand price” και “KN car brand electric”.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, υπάρχουν περίπου 30.000 αναζητήσεις ανά μήνα για το “KN car”, αλλά ταυτόχρονα η Kia απολαμβάνει 1,83 εκατομμύρια αναζητήσεις την ίδια χρονική περίοδο. Επομένως, οι 30.000 είναι ένα σχετικά μικρό ποσοστό. Ωστόσο, αν πληκτρολογήσεις τώρα το “KN c” στο Google Chrome, θα σου προτείνει αυτόματα τα “KN Car” και “KN Car Brand”.