Μπορεί η Xiaomi Automobile να μην έχει ακόμη αποκαλύψει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, αλλά έχει εξαιρετικά υψηλούς και φιλόδοξους στόχους, καθώς θέλει να καθιερωθεί γρήγορα ως ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο.

Ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας δεν έχει προηγούμενη εμπειρία στην αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο ο ιδρυτής της, Lei Jun, ανέφερε σε tweet του ότι η Xiaomi ελπίζει να πουλά περισσότερα από 10 εκατομμύρια οχήματα ετησίως, λέγοντας:

Το όριο κατασκευής των ηλεκτρικών οχημάτων έχει μειωθεί δραματικά σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες: 30.000 εξαρτήματα είναι εξαιρετικά αρθρωτά και το κόστος των μπαταριών έχει μειωθεί κατά 80% τα τελευταία δέκα χρόνια, με τουλάχιστον 50% περισσότερο περιθώριο μείωσης του κόστους στο μέλλον.

Ως εκ τούτου, νομίζω ότι τα ηλεκτρικά είναι μια μορφή καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών με επίκεντρο την ευφυΐα, το λογισμικό και την εμπειρία χρήστη. Η ουσία της αυτοκινητοβιομηχανίας θα εξελιχθεί από τους μηχανικούς στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, όπου το μερίδιο αγοράς είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένο μεταξύ των κορυφαίων παικτών.

Ο Lei συνέχισε λέγοντας ότι πιστεύει ότι οι 5 κορυφαίες μάρκες του κόσμου θα κατέχουν περισσότερο από το 80% του μεριδίου αγοράς των ηλεκτρικών, όταν ο κλάδος ωριμάσει, για να προσθέσει:

Με άλλα λόγια, ο μόνος τρόπος για να πετύχουμε είναι να είμαστε ένας από τους 5 κορυφαίους και να παραδίδουμε περισσότερα από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως. Ο ανταγωνισμός θα είναι βάναυσος.

Η Xiaomi θα επενδύσει περί τα 10 δισ. δολάρια μέσα στην ερχόμενη δεκαετία στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτή είναι η μεγαλύτερη εσωτερική αναδιάρθρωση της εταιρείας προκειμένου να εισέλθει στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας.