Ήταν Μάρτιος του 2016 όταν η Toyota αποκάλυψε λίγε ώρες πριν την έναρξη της έκθεσης της Γενεύης το C-HR, και με γεμάτα έξι χρόνια κυκλοφορίας στην “πλάτη” του το δημοφιλές ιαπωνικό SUV μοντέλο οδεύει προς τη δεύτερη γενιά του.

Σήμερα, η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες της Prologue έκδοσης (λέγε με concept) του νέου C-HR, με τα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου να ακολουθεί σε λίγους μήνες.

Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο που παρουσίασε σήμερα η Toyota είναι concept, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο C-HR. Ωστόσο, λέει ότι οι πρόβολοι είναι πλέον μικρότεροι, ενώ η καμπίνα του έχει γίνει ακόμα πιο πρακτική, γεγονός που υποδηλώνει ότι το μεταξόνιο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο.

Η Toyota επιβεβαιώνει ότι το νέο C-HR θα είναι διαθέσιμο με το γνωστό υβριδικό σύνολο (HEV) απόδοσης 194 ίππων, αλλά σε αυτό θα προστεθεί και ένα plug-in υβριδικό (PHEV) σύνολο. Το τελευταίο λογικά θα είναι το ίδιο που είδαμε στο νέο Prius, που συνδυάζει έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια (τοποθετημένο εμπρός) απόδοσης 163 ίππων (120 kW), με τον 2,0-λιτρο Dynamic Force θερμικό κινητήρα, απόδοσης 151 ίππων (111 kW). Η συνδυαστική τους απόδοση στο Prius είναι 223 άλογα (164 kW) και φέρει μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 13,6 kWh.

Όπως και το σημερινό μοντέλο, έτσι και το νέο C-HR έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί στο ED2, το ευρωπαϊκό αρχηγείο ανάπτυξης σχεδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας στη νότια Γαλλία, ενώ η παραγωγή του νέου μοντέλου θα γίνεται και πάλι στην Ευρώπη και πιθανότατα στη Τουρκία.

Η Toyota λέει ότι το crossover έχει μια μάσκα τύπου σφυροκέφαλου (hammerhead), με λεπτά φωτιστικά σώματα και μικρότερα ανοίγματα στον προφυλακτήρα, με τις χειρολαβές για τις πίσω πόρτες να είναι και πάλι κρυμμένες στην εξωτερική γωνία της τρίτης κολώνας

Έχοντας κατά νου ότι η έκδοση παραγωγή του νέου Aygo X δεν είχε μεγάλες διαφορές από το Prologue concept του, αναμένουμε ότι η δεύτερη γενιά του C-HR που θα μπορείς να αγοράσεις από μια αντιπροσωπεία της Toyota δεν θα διαφέρει πολύ από το πρωτότυπο που βλέπουμε σήμερα.