Akio Toyoda: H “σιωπηλή πλειοψηφία” έχει αμφιβολίες για την ηλεκτροκίνηση

Σχετικά άρθρα

Η ιαπωνική εταιρία καθυστέρησε σημαντικά στο να παρουσιάσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά πρόσφατα λάνσαρε την οικογένεια των beyond Zero (bZ) μοντέλων, με πρώτο το bZ4X. Ωστόσο, τα βήματα της Toyota προς την ηλεκτροκίνηση με βάση τις μπαταρίες είναι αρκετά αργά.

Και αυτό, φυσικά, ξεκινάει από την κεφαλή. Ο διευθύνων σύμβουλος της ισχυρότερης και μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου, Akio Toyoda, δεν είναι πεπεισμένος ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι το μέλλον, με την Toyota να παραμένει προσηλωμένη στα υβριδικά και στο υδρογόνο.

Ενώ οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εκθέτουν τα μελλοντικά τους σχέδια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Toyota αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν πρέπει να είναι ο μόνος δρόμος προς τα εμπρός. Τα υβριδικά και το υδρογόνο, πιστεύει, είναι εξαιρετικές εναλλακτικές λύσεις, ειδικά καθώς οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένουν υψηλές.

Ο Toyoda λέει ότι προσπάθησε να πείσει τόσο τη βιομηχανία όσο και τους κυβερνητικούς αξιωματούχους για αυτό, χαρακτηρίζοντας τις προσπάθειες του ως κουραστικές.

Τις πεποιθήσεις του Toyoda φαίνεται να συμμερίζονται τα στελέχη τόσο της Nissan, όσο και της Mazda, με τις εν λόγω ιαπωνικές εταιρίες να έχουν εκφράσει το σκεπτικισμό τους σχετικά με το εάν η μεταπήδηση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ βιαστική ή η σωστή απάντηση.

Ο CEO της Nissan, Makoto Uchida, παραδέχτηκε ότι η εταιρεία του μπορεί να ήταν πολύ επιθετική με την πρώτη γενιά του Leaf, αλλά τελευταία έχει αλλάξει ρου. Από την άλλη, η Mazda έχει υιοθετήσει μια πιο κραυγαλέα και σκεπτικιστική στάση σχετικά με τα ηλεκτρικά, με τα στελέχη της να προειδοποιούν ότι το εάν τα ηλεκτρικά οχήματα είναι καθαρότερα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πού παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια.

Επιπλέον, η Mazda ανησυχεί ότι οι μπαταρίες είναι πολύ μεγάλες σε μέγεθος και πολύ ακριβές, έτσι ώστε τα ηλεκτρικά να αντικαταστήσουν τα μοντέλα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ προσθέτει ότι τα ηλεκτρικά ταιριάζουν καλύτερα σε μικρότερα οχήματα, που οι Αμερικανοί δεν ενδιαφέρονται.

Διάβασε ακόμα

Toyota: Το πρώτο αυτοκίνητο με solid-state μπαταρία έως το 2025

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...