O διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Zak Brown, δήλωσε πως η Formula 1 θα πρέπει να σκεφτεί να χαλαρώσει τους κανονισμούς της, τώρα που έχει τεθεί το ανώτατο όριο κόστους, πιστεύοντας πως η ελευθερία των κανονισμών θα επιτρέψει να υπάρξει μεγαλύτερη καινοτομία.

Νομίζω ότι είμαστε υπερβολικά περιορισμένοι ενώ είμαστε κάτω από το ανώτατο όριο κόστους. Αν έχεις το ανώτατο όριο κόστους, θα πήγαινα με άλλον τρόπο, που είναι: “Κάντε ό,τι θέλετε. Εάν θέλετε να έχετε έξι τροχούς, ας έχετε έξι τροχούς. Αλλά αυτό είναι το ποσό που πρέπει να ξοδέψεις,

είπε ο Brown που πιστεύει ότι το να δοθεί στις ομάδες περισσότερη ελευθερία θα βοηθούσε στην ανάπτυξη νέων ιδεών και θα διασφάλιζε πως τα μονοθέσια θα έμοιαζαν διαφορετικά μεταξύ τους.

Δεν ξέρω γιατί οι κανονισμοί πρέπει να είναι τόσο αυστηροί όσο είναι. Νομίζω ότι εάν έχεις ένα ανώτατο όριο κόστους, τότε θα πρέπει να υπάρχει κάποια περισσότερη τεχνική ελευθερία εντός του ανώτατου ορίου κόστους. Νομίζω ότι τότε θα έβλεπες περισσότερη καινοτομία και περισσότερο ρίσκο. Τα μονοθέσια θα έμοιαζαν ακόμα πιο διαφορετικά.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο συνθήκες. Όλα πρέπει να φαίνονται ακριβώς έτσι και δεν μπορείς να ξοδέψεις περισσότερα από αυτό. Απλώς σταμάτα τις δαπάνες και κάνε αυτό που θέλεις.

Η F1 και η FIA έχουν ωστόσο διαφορετική άποψη, αφού ξεκαθαρίζουν πως ένας από τους λόγους που οι τρέχοντες τεχνικοί κανονισμοί είναι τόσο αυστηροί είναι ότι πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι ομάδες δεν σχεδιάζουν αυτοκίνητα με τρόπο που “βλάπτει” τους αγώνες. Ερωτηθείς εάν υπήρχε κίνδυνος με το σχέδιό του να “πληγωθεί” το θέαμα, ο Brown είπε:

Μπορεί. Αλλά νομίζω ότι θα έφερνε περισσότερη καινοτομία. Και νομίζω ότι όλοι θα μάθουν ο ένας από τον άλλον.

Ήταν όπως όταν ο Ross Brawn έκανε τον διπλό διαχύτη [το 2009]. Έκαναν ένα καλό ξεκίνημα, αλλά, μέχρι το τέλος της χρονιάς, ήταν ισορροπημένο. Οπότε νομίζω ότι μπορείς να το καταλάβεις. Πιστεύω επίσης ότι αυτό είναι ένα συναρπαστικό μέρος του αθλήματος. Αλλά αυτός θα ήταν ο κίνδυνος.