Η Red Bull στρέφεται στην ανάπτυξη του μονοθεσίου του 2024 λόγω της ποινής στην αεροδυναμική σήραγγα

Σχετικά άρθρα

Η Red Bull έγραψε ιστορία το περασμένο Σαββατοκύριακο, όντας η πρώτη ομάδα της Formula 1 που κέρδισε 12 αγώνες στη σειρά, αφήνοντας πίσω της την McLaren, που την περίοδο του 1988, με τους Ayrton Senna και Alain Prost είχε πετύχει 11 συνεχόμενες νίκες.

Στην Ουγγαρία η ομάδα παρουσίασε νέα sidepods και νέο πάτωμα και ο Christian Horner είπε πως αυτές οι αναβαθμίσεις κατά πάσα πιθανότητα είναι και οι τελευταίες σημαντικές για φέτος, μιας και πλέον η Red Bull δίνει περισσότερη βάση στην ανάπτυξη της RB20 στην αεροδυναμική σήραγγα. Είπε ωστόσο πως η Red Bull θα παρουσιάσει αεροδυναμικά στοιχεία με μειωμένες αντιστάσεις για τους αγώνες σε Spa και Monza.

Η Red Bull τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο 7 εκατομμυρίων δολαρίων και με μείωση του διαθέσιμου χρόνου της στην αεροδυναμική σήραγγα κατά 10%, εξαιτίας της παραβίασης του budget cap του 2021.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της F1, έχοντας κερδίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών η Red Bull θα είχε κανονικά το 70% του χρόνου αεροδυναμικών δοκιμών σε σχέση με την 7η ομάδα του φετινού πρωταθλήματος, που ισοδυναμεί με 224 χρήσεις. Αλλά λόγω της ποινής, ο χρόνος μειώθηκε κατά 10%, που σημαίνει ότι έπεσε στο 63% (202 χρήσεις).

Η Ferrari ως δευτεραθλήτρια έχει 75% (240 χρήσεις), ενώ η Mercedes που τερμάτισε τρίτη στο πρωτάθλημα το 80% (256 χρήσεις). Η κλιμακωτά αυξανόμενη προς τα κάτω χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας γίνεται ώστε όλες οι ομάδες να μπορούν να ανταγωνιστούν τις κορυφαίες. Έτσι η McLaren που είχε τερματίσει 6η, έχει 95%.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...