Το περασμένο καλοκαίρι, η Nio παρουσίασε το ES7 που τοποθετείται ανάμεσα στα ES6 και ES8, ένα νέο ηλεκτρικό SUV μοντέλο, του οποίου το μήκος αγγίζει τα 4.912 χλστ., το πλάτος τα 1.987 χλστ., το ύψος το 1.720 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.960 χλστ.. Διαθέτει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα “Design for AD” της εταιρίας με διπλά LED φωτιστικά σώματα, pop-up χειρολαβές, και έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,263 Cd.

1

Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής 12,8″ τεχνολογίας AMOLED στο κέντρο του ταμπλό, head-up display, ο προσωπικός βοηθός Nomi, ενώ με χρήση ειδικών γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας, ο οδηγός έχει μπροστά του μια “οθόνη” 201 ιντσών σε απόσταση 6 μέτρων μπροστά του.

Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, που αποδίδουν συνδυαστικά 653 άλογα με 850 Nm ροπής. Η δύναμη αυτή επιτρέπει στο ES7 να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Προσφέρονται τρεις μπαταρίες, με την βασική να είναι χωρητικότητας 75 kWh και να προσφέρει 485 χιλιόμετρα αυτονομίας, με την μπαταρία των 100 kWh να χαρίζει αυτονομία 620 χιλιομέτρων ανά φόρτιση. Η αυτονομία με την μπαταρία των 150 kWh ανέρχεται στα 850 χλμ.

2

Έχει LiDAR, 7 κάμερες υψηλής ανάλυσης 8MP, 4 φωτοευαίσθητες κάμερες 3MP, ραντάρ κυμάτων 5 χιλιοστών και 12 αισθητήρες υπερήχων. Όλοι αυτοί οι αισθητήρες υποστηρίζουν το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Nio που υπόσχεται “αυτόνομη εμπειρία οδήγησης από σημείο σε σημείο σε αυτοκινητόδρομους καθώς και σε αστικές περιοχές”.

Έχει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 2 τόνων και οι τιμές του ξεκινούν στη Κίνα από τα 468.000 γουάν (66.700 ευρώ).