O Jay Leno έχει επιστρέψει στη δράση μετά το επεισοδιακό του ατύχημα, και στο παρακάτω video θα δεις τον Αμερικάνο να οδηγεί τη νέα McLaren Artura, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται στην αγορά της Αμερικής.

Ο Leno είναι λάτρης της McLaren και περήφανος κάτοχος μιας P1, το οδόμετρο της οποίας έχει ξεπεράσει τα 16.000 χλμ. Όπως θα δεις, ο Αμερικάνος παρουσιαστής, επιχειρηματίας και συλλέκτης γνωρίζει πολύ καλά την ιστορία της βρετανικής μάρκας, όπως επίσης και το νέο υβριδικό supercar της.

Πώς, λοιπόν, συγκρίνεται η Artura; O Leno δηλώνει ότι η άφθονη ισχύς του P1 είναι ένα από τα πράγματα που του αρέσουν σε αυτό, παραδεχόμενος ότι είναι πιο ικανό από την Artura, κάτι που τον βοηθά να διασκεδάζει. Ωστόσο, αυτό δεν είναι το είδος της διαφοράς που είναι πιθανό να γίνει προφανές στους δημόσιους δρόμους, καθώς μόνο μικρή δεν είναι η ιπποδύναμη της Artura.

Ο Leno είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει και με τον Jamie Corstorphine, διευθυντή στρατηγικής της McLaren, ο οποίος ανέφερε ότι το όλο νόημα της Artura ήταν να ενσωματώσει τα καλύτερα από αυτά που πρόσφερε η P1 σε ένα πιο μοντέρνο και διαχειρίσιμο πακέτο. Αυτό σημαίνει ότι η στιγμιαία ροπή των ηλεκτροκινητήρων βοηθά την Artura να επιταχύνει βίαια.

Να θυμίσω ότι το supercar συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 585 ίππων στις 7.500 σ.α.λ με 585 Nm ροπής μεταξύ 2.250 και 7.000 σ.α.λ και έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων με 225 Nm ροπής στον μπροστά άξονα.

Ο αλουμινένιος -ξηρού κάρτερ- βενζινοκινητήρας έχει περιεχόμενη γωνία 120 μοιρών, ζυγίζει 160 κιλά -50 λιγότερα από τον 4.0-λίτρων V8-, με τα turbo να βρίσκονται εντός του V. Έχει όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ, με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 680 άλογα με 720 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που κάνει τις αλλαγές σε περίπου 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου και έχει 4 προγράμματα λειτουργίας (Electric, Comfort, Sport και Track). Το 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων δεν διαθέτει όπισθεν, μιας και τον ρόλο αυτόν τον αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 21,5 δευτερόλεπτα, το 400άρι σε 10,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 7,4 kWh, η οποία φορτίζει με απλή οικιακή πρίζα στο 80% σε 2,5 ώρες, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 30 χιλιομέτρων, με τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα.