Μετά τα θερμαινόμενα καθίσματα και τα θερμαινόμενα τιμόνια, υπάρχουν πλέον και θερμαινόμενες ζώνες ασφαλείας. Πρόκειται για μια νέα ανακάλυψη της ZF η οποία λέει πως οι θερμαινόμενες ζώνες αυξάνουν την αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αφού ζεσταίνουν τους επιβάτες και έτσι δεν απαιτείται να ανάψει ο κλιματισμός που καταναλώνει περισσότερη ενέργεια από τη μπαταρία, κάτι που μειώνει την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την ZF, με την χρήση των θερμαινόμενων ζωνών της, η αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να αυξηθεί έως και κατά 15%, με τις ζώνες να διαθέτουν ενσωματωμένους αγωγούς θέρμανσης που παρέχουν ομοιόμορφη αίσθηση ζεστασιάς, σαν “ζεστή αγκαλιά”, εκπέμποντας θερμοκρασία μεταξύ 36-40 βαθμών Κελσίου, ενώ αυξάνουν ελάχιστα το πάχος της ζώνης.

Χρησιμοποιώντας περίπου 70 watt ισχύος, οι ζώνες ασφαλείας μπορούν να θερμανθούν έως και στους 40 βαθμούς Κελσίου. Η ZF λέει ότι η θερμαινόμενη ζώνη της συμπεριφέρεται σαν μια κανονική ζώνη ασφαλείας, που σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο δεν θα χρειαστεί να υποστεί καμία τροποποίηση για να τη χωρέσει. Οι αγωγοί θέρμανσης υφαίνονται στη δομή της ζώνης ασφαλείας και η θέση για τα στοιχεία επαφής για τα ηλεκτρικά κυκλώματα θέρμανσης επιλέχθηκε ώστε να μην παρεμποδίζει τη λειτουργία της.

Στις σχετικές ειδήσεις η ZF παρουσίασε ένα αυτόνομο ηλεκτρικό λεωφορείο επιπέδου 4. Φέρει αισθητήρες LiDAR, ραντάρ, κάμερες και προηγμένο λογισμικό που επεξεργάζεται όλες τις πληροφορίες που συλλέγουν οι αισθητήρες ώστε το όχημα να μπορεί να κινείται μόνο του σε αστικά περιβάλλοντα.

Το λεωφορείο που μπορεί να μεταφέρει έως και 22 επιβάτες, όταν βγει στην αγορά, θα πωλείται με μπαταρίες χωρητικότητας μεταξύ 50 και 100 kWh που θα του χαρίζουν αυτονομία έως και 130 χλμ ανά φόρτιση. Αρχικά η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται στα 40 χλμ/ώρα, ενώ στο μέλλον θα διπλασιαστεί στα 80 χλμ/ώρα.