Ο George Russell δήλωσε πως το αυξανόμενο βάρος των μονοθεσίων της Formula 1 κινδυνεύει να γίνει πιθανό ζήτημα ασφάλειας καθώς όπως είπε:

Μια σύγκρουση “είναι πλέον σαν να τρακάρεις με λεωφορείο σε σύγκριση με ένα Smart.

Τα μονοθέσια του 2022 ήταν τα βαρύτερα στην ιστορία του πρωταθλήματος, με το βάρος τους να ήταν στα 798 κιλά.

1

Το μεγάλο βάρος των περσινών μονοθεσίων ήταν η αιτία για πολλά παράπονα από τη πλευρά των οδηγών, με τα περσινά μονοθέσια να απέδιδαν όπως αναμενόταν στις στροφές υψηλής ταχύτητας λόγω της αεροδυναμικής επιφάνειάς τους στο δάπεδο, αλλά δυσκολεύονταν με την υποστροφή στις αργές στροφές, ένα πρόβλημα που επιδεινώθηκε από τη σχεδίαση των μπροστινών ελαστικών της Pirelli.

2

Ο Russell, ως διευθυντής της Ένωσης των Πιλότων της Formula 1 (Grand Prix Drivers Association – GPDA) δήλωσε:

Το μεγάλο θέμα είναι το βάρος. Προς το παρόν η απόδοση χαμηλής ταχύτητας δεν είναι εξαιρετική. Συνεχίζουμε να κάνουμε αυτά τα μονοθέσια πιο ασφαλή και πιο ασφαλή, αλλά προφανώς όσο πιο βαριά τα κάνεις όταν έχεις μια πρόσκρουση είναι σαν να τρακάρεις με ένα λεωφορείο σε σύγκριση με ένα Smart.

Θα έχεις μεγαλύτερο αντίκτυπο εάν ακολουθείς την ίδια ταχύτητα με ένα μονοθέσιο που ζυγίζει 800 κιλά ή πάνω από 900 κιλά στην αρχή ενός αγώνα, σε σύγκριση με ένα πριν από 15 χρόνια, που ζύγιζε 650 κιλά.

Είμαι βέβαιος ότι γίνεται ανάλυση σχετικά με την επίτευξη αυτής της σωστής ισορροπίας μεταξύ του βάρους και της δύναμης γιατί δεν ξέρω πού χαράσσεται αυτή η γραμμή. Αν συνεχίσεις να κάνεις τα μονοθέσια βαρύτερα και δυνατότερα, στη πραγματικότητα φτάνεις σε ένα σημείο όπου περνάς αυτή τη [γραμμή] που το πιο βαρύ στην πραγματικότητα δεν είναι και το ασφαλέστερο.