Η BMW ακολουθεί μια ιδιαίτερη σχεδιαστική φιλοσοφία τα τελευταία χρόνια, με πολύ μεγάλες γρίλιες σε ορισμένα μοντέλα της και τη περασμένη εβδομάδα στη CES, παρουσίασε το i Vision Dee, το πρωτότυπο που λειτουργεί ως προεπισκόπηση της νέας της σχεδιαστικής γλώσσας που θα κάνει πρεμιέρα το 2025 σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα βασίζεται στη πλατφόρμα Neue Klasse.

1

Το i Vision Dee χαρακτηρίζεται από την υπεραπλουστευμένη σχεδίαση του και από μια νέα αντίληψη στη μπροστινή μάσκα. Σε συνέντευξη του, ο Adrian van Hooydonk, το αφεντικό σχεδιασμού της γερμανικής εταιρίας, έκανε γνωστό πως η χαρακτηριστική μάσκα της εταιρίας θα συνεχίσει να εξελίσσεται και θα έχει μεγαλύτερη διαφοροποίηση ανά μοντέλο.

2

Όπως τόνισε ο van Hooydonk, η μπροστινή μάσκα θα είναι προσαρμοσμένη σε κάθε αυτοκίνητο για να διαφοροποιεί καλύτερα το κάθε μοντέλο, ενώ απάντησε εάν η BMW έχει μετανιώσει για τη τρέχουσα σχεδιαστική της προσέγγιση με τις μεγάλες μάσκες, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Γνωρίζαμε ότι οι άνθρωποι θα μιλούσαν γιατί φυσικά ξέρουμε πότε κάνουμε μια αλλαγή. Γνωρίζουμε επίσης ότι το να κάνουμε τους ανθρώπους να μιλάνε δεν είναι απαραίτητα κακό. Αυτό που θα ήταν κακό είναι αν οι άνθρωποι μιλούσαν αλλά δεν αγόραζαν. Αλλά μιλούν και αγοράζουν, οπότε είμαστε ακόμα στη σωστή πλευρά.

Κατά τη διάρκεια της ίδιας συνέντευξης, ο Adrian van Hooydonk πρόσθεσε πως οι μελλοντικές BMW θα έχουν λιγότερα συμβατικά κουμπιά στο εσωτερικό τους. Ωστόσο, είπε ότι η απόφαση αυτή δεν πάρθηκε με στόχο να μειωθεί το κόστος, επειδή τα χρήματα επενδύονται αλλού, επομένως δεν θα υπάρχουν οικονομικά οφέλη. Επιπλέον, η μείωση της πολυπλοκότητας του εσωτερικού βοηθά την εταιρεία στην προσπάθειά της να αυξήσει την ανακυκλωσιμότητα των οχημάτων της.