Νότια Κορέα: Πρόστιμο 33 εκατ. δολαρίων στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Σχετικά άρθρα

Η αντιμονοπωλιακή ρυθμιστική αρχή της Νότιας Κορέας -Korea Fair Trade Commission (KFTC)- ανακοίνωσε την Πέμπτη πως θα επιβάλει πρόστιμο 42,3 δισεκατομμυρίων won (31,26 εκατομμύρια δολάρια) σε τρεις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες για συμπαιγνία για τον περιορισμό της τεχνολογίας καθαρισμού εκπομπών των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων τους.

Η επιτροπή κατηγόρησε επίσης τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες για στρέβλωση του ανταγωνισμού μέσω της συμπαιγνίας τους. Επιπλέον, λέγεται ότι με τις ενέργειές τους παρεμπόδισαν την ανάπτυξη νέων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων με πιο προηγμένες τεχνολογίες.

Η Mercedes-Benz, η BMW, η Volkswagen και η Audi δημιούργησαν καρτέλ που μείωσε τον ανταγωνισμό και περιόρισε τις επιλογές των καταναλωτών. Στην Mercedes-Benz επιβλήθηκε πρόστιμο 20,7 δισεκατομμυρίων γουόν (15,3 εκατ. ευρώ), η BMW 15,7 δισεκατομμύρια γουόν (11,6 εκατ. ευρώ) και η Audi 6 δισεκατομμύρια γουόν (4,43 εκατ. ευρώ), είπε η ρυθμιστική αρχή, προσθέτοντας ότι στην Volkswagen δεν επιβλήθηκε πρόστιμο επειδή τα επηρεαζόμενα μοντέλα δεν πωλήθηκαν στη Νότια Κορέα.

Η Mercedes-Benz είπε ότι η εταιρεία συνεργάστηκε πλήρως με την KFTC και “δεν θα χρειαστεί να πληρώσει κανένα πρόστιμο”, επικαλούμενη το αποτέλεσμα της παρόμοιας έρευνας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η υπόθεση αφορούσε το ίδιο σύνολο γεγονότων που έχει αποτελέσει αντικείμενο διαδικασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και όπου η Mercedes-Benz ενήργησε ως αιτών επιείκειας και δεν χρειάστηκε να πληρώσει πρόστιμο. Σε καμία περίπτωση συμφωνίες ή ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τις τιμές, τους όγκους ή την κατανομή της αγοράς δεν ήταν μέρος της έρευνας,

δήλωσε εκπρόσωπος της Mercedes-Benz σε δήλωση.

Οι Volkswagen, η Audi, η BMW και η Mercedes συναντώνταν τακτικά στο πλαίσιο τεχνικών συναντήσεων για να συζητήσουν για την ανάπτυξη της τεχνολογίας Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής (SCR), η οποία εξαλείφει τις βλαβερές εκπομπές οξειδίου του αζώτου (NOx) των καυσαερίων των οχημάτων με κινητήρες ντίζελ με την έγχυση ουρίας (που αποκαλείται επίσης AdBlue).

Στη διάρκεια των συναντήσεων αυτών και για περισσότερο από πέντε χρόνια, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεννοήθηκαν ώστε να μην απορρυπάνουν περισσότερο απ’ ό,τι απαιτούσε ο κανονισμός.

Οι κατασκευαστές διέθεταν την τεχνολογία για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών πέρα ​​από αυτό που νόμιμα απαιτείται σύμφωνα με τα πρότυπα εκπομπών. Όμως απέφυγαν να ανταγωνιστούν μεταξύ τους, καθώς δεν χρησιμοποίησαν όλες τις δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας για να προχωρήσουν πιο μακριά από το επίπεδο καθαρισμού που προβλεπόταν νομικά.

Πέρυσι, η Mercedes-Benz και η κορεατική της μονάδα επιβλήθηκαν πρόστιμο 20,2 δισεκατομμυρίων γουόν για ψευδή διαφήμιση που συνδέεται με τις εκπομπές αερίων των επιβατικών οχημάτων ντίζελ.

Πέρυσι, η ρυθμιστική αρχή αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της Νότιας Κορέας επέβαλε πρόστιμο ύψους 20,2 δισεκατομμύρια γουόν (14,92 εκατομμύρια ευρώ) στη Mercedes-Benz και τη κορεατική θυγατρική της, για ψευδείς διαφημίσεις που συνδέονται με τις εκπομπές ρύπων των επιβατικών της οχημάτων, εφοδιασμένα με πετρελαιοκινητήρες.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...