Με την Michelin να θέλει να περάσει στη παραγωγή τα ελαστικά χωρίς αέρα μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια, στο ακόλουθο video θα δεις τα συγκεκριμένα ελαστικά να συγκρίνονται με ελαστικά 100 ετών, αλλά και με σημερινά ελαστικά.
Τα ελαστικά τοποθετήθηκαν σε ένα τροποποιημένο Mazda MX-5 με μεγάλους αποστάτες, αφού τα ελαστικά χωρίς αέρα και τα παλιά ελαστικά δεν χωρούσαν στους θόλους του αυτοκινήτου.
Η απόδοση των σημερινών ελαστικών ήταν πολύ καλύτερα στις δοκιμές πρόσφυσης, πέδησης και επιτάχυνσης, με τα ελαστικά χωρίς αέρα να αντιμετωπίζουν θέματα υπερθέρμανσης, μιας και οι ακτίνες πολυουρεθάνης δεν διαχέουν τη θερμότητα με τον ίδιο τρόπο που το κάνει ο αέρας στα κανονικά ελαστικά.