Οι λόγοι που η Mercedes-AMG W14 είναι κατάμαυρη

Σχετικά άρθρα

Η Mercedes έκανε πριν από λίγο το shakedown του νέου της μονοθεσίου στη πίστα του Silverstone, με την W14 να είναι ξεχωρίζει από το περσινό μονοθέσιο, μιας και είναι κατάμαυρη. Το μονοθέσιο δεν είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα, αλλά ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος του είναι άβαφο, με μερικά σημεία να είναι βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα και η αιτία είναι φυσικά η μείωση του βάρους που προσθέτει το χρώμα.

Ο Toto Wolff εξήγησε τους λόγους της απόφασης αυτής, λέγοντας πως εκτός από πρακτικοί είναι και συμβολικοί. Πρακτικοί γιατί μειώνεται το βάρος του μονοθεσίου και συμβολικοί μιας και το νέο μονοθέσιο θυμίζει την σχεδόν αήττητη W11 με την οποία ο Hamilton και η Mercedes κατέκτησαν το 7ο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών αντίστοιχα.

Ήμασταν υπέρβαροι πέρυσι. Φέτος προσπαθήσαμε να καταλάβουμε πού μπορούμε να αποσπάσουμε κάθε γραμμάριο. Τώρα λοιπόν, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Θα δείτε ότι το αυτοκίνητο έχει μερικά ακατέργαστα carbon κομμάτια, μαζί με μερικά που είναι βαμμένα σε μαύρο ματ.

Φυσικά, όταν αλλάξαμε το χρώμα το 2020, ο κύριος κινητήριος παράγοντας ήταν να υποστηρίξουμε τους λόγους διαφορετικότητας και ισότητας που είναι πάντα κοντά μας. Το μαύρο χρώμα έγινε μέρος του DNA μας σε εκείνο το σημείο, οπότε είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιστρέψουμε σε αυτό.

είπε ο Wolff.

Επιπλέον ο Wolff είπε πως το άβαφο σώμα της W14 τιμά και το πρώτο μονοθέσιο της Mercedes που ήταν βαμμένο σε λευκό χρώμα. Ωστόσο λόγω βάρους, οι μηχανικοί της αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν το χρώμα και να αποκαλύψουν το χρώμα του αλουμινίου, κάτι που γέννησε τον όρο των “Ασημένιων Βελών”

Οι ελπίδες και οι προσδοκίες μας είναι πάντα να είμαστε σε θέση να αγωνιστούμε για ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ωστόσο, οι ανταγωνιστές μας ήταν πολύ δυνατοί πέρυσι και εμείς παίζαμε το παιχνίδι της αναπλήρωσης των κενών. Οι αγώνες για τις πρώτες θέσεις απαιτούν ανθεκτικότητα, ομαδική δουλειά και αποφασιστικότητα.

Αντιμετωπίζουμε κάθε πρόκληση, βάζουμε την ομάδα πάνω απ’ όλα και δεν θα αφήσουμε καμία πέτρα χωρίς να τη γυρίσουμε στο κυνήγι του κάθε χιλιοστού του δευτερολέπτου. Φέτος, θα τα δώσουμε όλα για να επιστρέψουμε στις μπροστινές θέσεις.

Η περσινή χρονιά ήταν δύσκολη, αλλά συνοδεύτηκε από πολλά μαθήματα. Ελπίζω το 2023 να είναι η απόδειξη ότι έχουμε καταλάβει πώς να ξεδιαλύνουμε τα προβλήματα και να βελτιώσουμε το πακέτο του μονοθεσίου,

είπε ο Wolff, με την W14 να διατηρεί τον περσινό σχεδιασμό με εξαιρετικά μικρά sidepods, αλλά με διαφορετικό σχεδιασμό, έχοντας σημαντικές βελτιώσεις στον σχεδιασμό και στην αεροδυναμική, με το σασί να είναι ελαφρύτερο, ενώ νέα είναι και η γεωμετρία της μπροστινής ανάρτησης. Αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα ψύξης.

Ωστόσο ο Wolff αποκάλυψε ότι η Mercedes σχεδιάζει μελλοντικές αναβαθμίσεις που θα αλλάξουν τη χαρακτηριστική σχεδίαση των sidepods στην W14.

Είναι σημαντικό να είσαι τολμηρός σε αυτό το άθλημα και είμαι περήφανος για τις λύσεις που δώσαμε στο αυτοκίνητο πέρυσι. Ο στενός σχεδιασμός των sidepods δεν είναι κάτι που πιστεύουμε ότι ήταν ουσιαστικά ο λόγος για τον οποίο δεν είχαμε επιδόσεις πέρυσι. Δεν υπάρχουν ιερές αγελάδες στην ιδέα μας. Δεν είναι ότι δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε τις ιδέες κανενός.

Παραμείναμε με τα στενά sidepods, αλλά θα μπορούσατε να δείτε κάποιες εξελίξεις από τώρα και στο εξής, οι οποίες θα μπορούσαν να έρθουν με αναβαθμίσεις και τα sidepods να αλλάξουν – όχι πολύ σύντομα – αλλά εξετάζουμε λύσεις. Αλλά δεν είναι ένα βασικό, θεμελιώδες μέρος της απόδοσης όπως κρίνουμε.

Ωστόσο, ο Wolff είπε ότι η Mercedes δεν σκοπεύει να παρουσιάσει ένα διαφορετικό πακέτο στις επερχόμενες δοκιμές προετοιμασίας στο Μπαχρέιν, επιμένοντας ότι το μονοθέσιο που παρουσίασε σήμερα η Mercedes “είναι το αυτοκίνητο που θα δοκιμάσουμε και θα συμμετέχουμε στους αγώνες”.

Πέρυσι πήραμε ένα δύσκολο μάθημα γιατί ξέραμε ότι θα φέρναμε ένα πακέτο αναβάθμισης στις δεύτερες δοκιμές, που υπολογίζαμε πως θα μας έδινε 1,5 δευτερόλεπτο. Αλλά το βάλαμε στην πίστα και δεν απέδωσε καθόλου όπως περιμέναμε.

Έτσι φέτος, πήγαμε αντίστροφα. Αυτό που βλέπετε, σε μεγάλο βαθμό, είναι το αυτοκίνητο που θα δοκιμάσουμε και θα αγωνιστούμε. Είναι θεμελιωδώς σημαντικό να κατανοήσουμε την πλατφόρμα και το πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο, αντί να κρατάμε κάποια κομμάτια στο παρασκήνιο που μπορεί να είναι ένα δέκατο ή δύο σε καθαρή αεροδυναμική απόδοση.

Η W13 είχε σίγουρα επιδόσεις που δεν καταφέραμε ποτέ να ξεκλειδώσουμε και να βάλουμε όλη της τη δύναμη στο έδαφος. Το αυτοκίνητό μας είχε πολύ καλή απόδοση στο τέλος της σεζόν. Ωστόσο, είχαμε ακόμα τη διάσημη αναπήδηση σε ορισμένες πίστες και το μονοθέσιο δεν έδωσε ποτέ στους οδηγούς καλή ανατροφοδότηση, κάτι που τους περιόρισε στο να μπορούν πραγματικά να πιέζουν. Προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε όλα τα καλά του W13 και να αντιμετωπίσουμε τις αδυναμίες του.

Ο τεχνικός διευθυντής Mike Elliott εξήγησε ότι μεγάλο μέρος της δουλειάς που έγινε στην W14 ήταν προσπάθεια που δεν μπόρεσε να παρουσιαστεί πέρυσι λόγω των περιορισμών του ανώτατου κόστους.

Έχουμε κάνει όλα τα πράγματα που θέλαμε να κάνουμε με την W13 πέρυσι, αλλά δεν τα καταφέραμε λόγω περιορισμών πόρων ή επειδή επικεντρωνόμασταν αλλού στην επίλυση άλλων προβλημάτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...
Autoblog.gr