Την άνοιξη του 1963 ο Ferruccio Lamborghini ίδρυσε την Automobili Lamborghini και ξεκίνησε την κατασκευή του εργοστάσιο και των κεντρικών γραφείων της στη Σαντ’Άγκατα Μπολονιέζε. Η κατασκευή του εργοστασίου προχωρούσε γρήγορα και τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου, με την κύρια δομή του εργοστασίου να είχε ήδη ολοκληρωθεί, η Lamborghini αποκάλυψε το πρώτο της αυτοκίνητο, το πρωτότυπο 350 GTV.

Σήμερα η Automobili Lamborghini είναι μια παγκοσμίου φήμης εταιρεία με περισσότερους από 2.000 υπαλλήλους που παράγει πάνω από 9.000 αυτοκίνητα ετησίως. Τα τελευταία 60 χρόνια, τα κεντρικά γραφεία και το εργοστάσιο της Lamborghini έχουν υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις, επεκτάσεις και αναδιαμορφώσεις με βάση τις παραγωγικές, περιβαλλοντικές και τεχνολογικές ανάγκες. Αλλά ποτέ δεν εγκατέλειψε την αρχική του βασική δομή.

Το 1965 η Lamborghini κατασκεύασε μόλις 67 αυτοκίνητα και το 1971 η παραγωγή αυξήθηκε στα 425. Εξαιτίας της οικονομικής κρίσης της δεκαετίας του 1970, το 1979 η εταιρία κατασκεύασε μόλις 55 αυτοκίνητα, αλλά τη δεκαετία του 1980 η παραγωγή αυξήθηκε, φτάνοντας τα 470 αυτοκίνητα το 1987 μαζί με 300 κινητήρες θαλάσσης.

Το 1974 ο Ferruccio Lamborghini πούλησε την εταιρεία στους Georges-Henri Rossetti και Rene Leimer και βγήκε στη σύνταξη (απεβίωσε το 1993. Η εταιρεία χρεοκόπησε το 1978 και τέθηκε υπό την εποπτεία των αδελφών Jean-Claude και Patrick Mimran το 1980. Οι Mimran αγόρασαν την εταιρεία και το 1987 την πούλησαν στην Chrysler Corporation. Μετά την αντικατάσταση της Countach με την Diablo και τη διακοπή της παραγωγής των Jalpa και LM002, η Chrysler το 1994 πούλησε τη Lamborghini στον όμιλο επενδύσεων της Μαλαισίας Mycom Setdco και τον ινδονησιακό όμιλο V’Power Corporation. Το 1998 η Mycom Setdco και V’Power πούλησαν την Lamborghini στο VW Group, με την ιταλική εταιρία να τίθεται υπό τον έλεγχο της Audi.

Πέντε χρόνια αργότερα η άνοιξε το Lamborghini Centro Stile, που ανέλαβε την εξυπηρέτηση των κλασσικών μοντέλων της εταιρίας. Έτσι το εργοστάσιο επεκτάθηκε και τότε η Lamborghini απασχολούσε 624 άτομα, παράγοντας 1.305 αυτοκίνητα.

Το 2008 το εργοστάσιο επεκτάθηκε ξανά για να συμπεριλάβει ένα σύγχρονο τμήμα φινιρίσματος και ένα νέο κέντρο logistics. Πρόσθετες εγκαταστάσεις ακολούθησαν για την ανάπτυξη του νέου αμαξώματος από ανθρακονήματα της Aventador, εγκαινιάζοντας το κέντρο παραγωγής ανθρακονημάτων της Lamborghini. Μέχρι το 2012, η ​​παραγωγή της Lamborghini ξεπέρασε τα 2.000 αυτοκίνητα ετησίως, νούμερο που τετραπλασιάστηκε μέχρι το 2020.

Ένα μεγάλο μέρος της αύξησης της παραγωγής αποδίδεται στη Lamborghini Urus. Το SUV κυκλοφόρησε το 2018 και έγινε γρήγορα το πιο δημοφιλές μοντέλο της εταιρείας. Για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της Urus, η Lamborghini επέκτεινε ξανά το εργοστάσιο της και πλέον καλύπτει 160.000 τετραγωνικά μέτρα, 13 φορές μεγαλύτερο από το μέγεθος του αρχικού εργοστασίου του 1963.