Wolff: Ας μην ενθουσιαζόμαστε με την επίδοση στις κατατακτήριες

Σχετικά άρθρα

Η απόδοση της Mercedes ήταν εντυπωσιακή σήμερα στη Μελβούρνη, με τους δύο πιλότους της ομάδας να εκκινούν αύριο στον αγώνα από την 2η [George Russell] και 3η [Lewis Hamilton] θέση.

Οι επιδόσεις της Mercedes δεν εξέπληξαν μόνο το κοινό και τις άλλες ομάδες, αλλά και την ίδια την Mercedes, με τον Toto Wolff να λέει πως τα μονοθέσια τους είναι στημένα για τον αγώνα και όχι για τη μέγιστη απόδοση στον έναν γύρο, ενώ προέτρεψε την ομάδα να παραμείνει “λογική” παρά τη καλή επίδοση που έχουν τα μονοθέσια της. Μάλιστα, ο Wolff επέμεινε ότι το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων ήταν πέρα ​​από τις προσδοκίες της Mercedes για αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ερωτηθείς για το εάν τελικά η Mercedes βιάστηκε να πάρει την απόφαση να αφήσει πίσω της τον zero sidepod σχεδιασμό και να ετοιμάζει ήδη νέο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα παρουσιαστεί στο GP της Ίμολα, ο Wolff είπε πως η Mercedes πρέπει να παρακολουθεί τη μεγαλύτερη εικόνα, παρά την πολύ βελτιωμένη εμφάνιση τους στην Αυστραλία.

Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για να μην ταλαντευόμαστε μεταξύ μανίας και κατάθλιψης, αλλά να διατηρήσουμε την ορθολογική σκέψη. Και αυτό που είδαμε σήμερα είναι ότι υπάρχουν πολλές δυνατότητες ξεκλειδώματος στο τωρινό αυτοκίνητο, αυτό είναι ξεκάθαρο, αλλά πρέπει να λάβουμε τις σωστές αποφάσεις μακροπρόθεσμα.

Αυτές είναι ακριβώς οι ταλαντεύσεις που πρέπει να αποφύγουμε. Επειδή προφανώς οι τόσο καλές κατατακτήριες σήμερα μετατρέπονται σε έξαρση, και [αν αντιδράσουμε υπερβολικά] μπορεί να πούμε “Εντάξει, όλα όσα πιστεύαμε ότι ήταν λάθος, δεν ήταν, οπότε ας συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το μονοθέσιο”. Και μετά όταν έρθει το επόμενο κακό αποτέλεσμα το σκέφτεσαι αντίστροφα. Δεν είχαμε ποτέ το δόγμα για το πώς πρέπει να μοιάζει το αυτοκίνητο. Ξέρουμε ακριβώς τι κάναμε λάθος.

Και από αυτή την άποψη, θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε με το καλύτερο δυνατό πακέτο που έχουμε. Και αν αυτό έχει στενό ή φαρδύ αμάξωμα είναι άσχετο. Απλώς πρέπει να έχουμε περισσότερη κάθετη δύναμη στο γλυκό σημείο του αυτοκινήτου.

Γνωρίζουμε επίσης το τωρινό αυτοκίνητο μπορεί να έχει καλές επιδόσεις, ειδικά αν κάνουμε κάθε βήμα σωστά μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο και είμαστε σε θέση να πάρουμε ό,τι υπάρχει στο αυτοκίνητο. Μπορείτε να το δείτε αυτό σήμερα.

Θα μπορούσα να το παίξω ψύχραιμος και να πω όλα καλά, όλα είναι όπως τα περιμέναμε – αλλά δεν είναι. Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να αγαπάς σε αυτό το άθλημα είναι ότι με όλες τις κακές στιγμές που έχεις, έχεις και μερικές καλές. Και προφανώς δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε. Θέλουμε να μαχόμαστε για τη νίκη, αλλά η 2η και 3η θέση στις κατατακτήριες ήταν σίγουρα πολύ περισσότερο από ό,τι περιμέναμε αυτό το Σαββατοκύριακο.

Νομίζω ότι ήταν απλά η εξαιρετική δουλειά που έκανε η ομάδα εδώ και κατάφερε να βγάλει το μέγιστο από το μονοθέσιο. Κάναμε εξαιρετική δουλειά στα ελαστικά.

Μπορείτε να δείτε από τα onboard πλάνα, πως το αυτοκίνητο είναι ακόμα νευρικό στην οδήγηση, δεν είναι τόσο εύκολο όσο βλέπεις τις Aston Martin ή τις Red Bull. Ισορροπήσαμε το αυτοκίνητο στην κόψη του ξυραφιού και μπορέσαμε να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα σήμερα.

Πιστεύω ότι αυτό που ήταν ιδιαίτερα καλό σήμερα ήταν η ευελιξία της ομάδας να αποφασίσει για τη δομή των κατατακτηρίων, πότε θα μπει ο κάθε οδηγός για τους γρήγορους γύρους. Πιστεύω ότι η ομάδα μηχανικών του setup, συμπεριλαμβανομένων της ομάδας ελαστικών, έκαναν καλή δουλειά και οι οδηγοί προφανώς τα κατάφεραν.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...