Η Mercedes αναβαθμίζει την ανάρτηση για να βοηθήσει τον Hamilton να “συνδεθεί” με το μονοθέσιο

Σχετικά άρθρα

Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Mercedes, James Allison, δήλωσε πως η ομάδα ετοιμάζει αναβάθμιση της ανάρτησης του μονοθεσίου, με σκοπό την αντιμετώπιση των βασικών ανησυχιών του Lewis Hamilton, ο οποίος έχει δηλώσει αρκετές φορές πως “δεν αισθάνεται συνδεδεμένος” με την W14.

Ο Allison που επέστρεψε στην ομάδα για να την βοηθήσει να ανακάμψει, είπε ότι η Mercedes θα εκμεταλλευτεί το κενό στο πρόγραμμα των αγώνων, πριν από το GP του Αζερμπαϊτζάν στα τέλη Απριλίου, προκειμένου να εργαστεί στα μηχανικά στοιχεία της W14, συνεχίζοντας παράλληλα την ανάπτυξη της μεγάλης αεροδυναμικής αναβάθμισης.

Δουλεύουμε όσο πιο σκληρά μπορούμε στη αεροδυναμική σήραγγα για να βρούμε περισσότερη κάθετη δύναμη. Θα εργαστούμε όσο πιο σκληρά μπορούμε στο γραφείο σχεδιασμού για να μετατρέψουμε τα πράγματα που βρήκε η αεροδυναμική σήραγγα πριν από μερικές εβδομάδες σε απόδοση που βγάζουμε στη πίστα.

Θα εργαστούμε στο γραφείο σχεδιασμού επίσης για να φέρουμε κάποια μηχανικά μέρη στο αυτοκίνητο, κάποια διαφορετικά εξαρτήματα ανάρτησης που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουν στην υποκείμενη ισορροπία του αυτοκινήτου και θα το κάνουν πιο οδηγήσιμο, έτσι ώστε οι οδηγοί να έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση για να πιέσουν στο όριο.

Από τη μεριά του ο Toto Wolff, που είπε ότι η Mercedes δεν έχει Plan B αυτή τη στιγμή σε περίπτωση που ο Hamilton αποφασίσει να αποσυρθεί από την F1 στο τέλος της σεζόν, πρόσθεσε:

Έχουμε να κάνουμε με τη μεγάλη ιδέα της θέσης οδήγησης. Προφανώς αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα. [Πρόκειται] για το που ο οδηγός έχει την καλύτερη αίσθηση στο αυτοκίνητο. Αυτό είναι κάτι που ο Lewis εκφράζει πολύ ξεκάθαρα. Και όταν ένας επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει γνώμη, είναι σημαντικό να την ακούς.

Δεν θέλω να μπω σε συζητήσεις με άλλους οδηγούς, γιατί είμαι ευχαριστημένος με αυτούς που είναι στην ομάδα, αυτό είναι σίγουρο. Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει Plan B. Είναι ο Lewis.

Νομίζω ότι αν θελήσει να αποσυρθεί θα μας το έλεγε αρκετά νωρίς. Δεν νομίζω ότι ο Lewis θα έλεγε: “Δεν μπορώ να το κάνω άλλο. Θα φύγω αύριο”. Πάντα έχει την ευθύνη για την ομάδα. Δεν θα την άφηνε μόνη της. Οι οδηγοί μπορούν πάντα να παίρνουν αποφάσεις [όπως αυτή], αλλά δεν θα μας απογοήτευε. Αλλά τότε, νομίζω ότι αν πιστεύεις ότι είσαι μια ομάδα που είναι ελκυστική για τους άλλους, θα βρεις λύσεις.

Ο Hamilton δήλωσε τη περασμένη εβδομάδα:

Δεν ξέρω αν ο κόσμος το γνωρίζει, αλλά καθόμαστε πιο κοντά στους μπροστινούς τροχούς από όλους τους άλλους οδηγούς. Το πιλοτήριο μας είναι πολύ κοντά στο μπροστινό μέρος. Όταν οδηγείς, νιώθεις ότι κάθεσαι στους μπροστινούς τροχούς, κάτι που είναι ένα από τα χειρότερα συναισθήματα που νιώθεις όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο.

Αν οδηγούσατε το αυτοκίνητό σας στο σπίτι και τραβούσατε τους τροχούς ακριβώς κάτω από τα πόδια σας, δεν θα ήσασταν χαρούμενοι όταν πλησιάζετε σε έναν κυκλικό κόμβο. Αυτό που κάνει είναι ότι αλλάζει πραγματικά τη στάση του αυτοκινήτου και τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε την κίνησή του. Και καθιστά πιο δύσκολο να προβλέψεις τις κινήσεις του σε σύγκριση με το εάν καθόσουν πιο πίσω, όπου θα ήσουν και πιο συγκεντρωμένος. Είναι κάτι με το οποίο έχω παλέψει πραγματικά.

Τέλος ο George Russell χαρακτήρισε την W14 ως “κουτσό άλογο”, κάνοντας αναφορά στο γεγονός ότι πρέπει να “δαμάσουν” το αυτοκίνητο.

Αυτή τη στιγμή έχουμε ένα κουτσό άλογο. Ξέρουμε ότι έχει πολλές επιδόσεις, αλλά δεν είναι χαρούμενο που κάποιος θέλει να το καβαλήσει και δεν του ταιριάζει ούτε ο τρόπος οδήγησης. Έχει ακόμα το δικό του κεφάλι, που μερικές φορές διατρέχεις τον κίνδυνο να σε πετάξει. Πρέπει ακόμα να συνηθίσουμε ο ένας τον άλλον και να το αναπτύξουμε έτσι ώστε να γίνει γρήγορο και ήμερο.

Μετά τους τρεις πρώτους αγώνες η Mercedes είναι τρίτη στη βαθμολογία κατασκευαστών, 9 βαθμούς πίσω από την Aston Martin, 30 μπροστά από την Ferrari αλλά 67 πίσω από τη πρωτοπόρο Red Bull.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα