Η BYD λανσάρει το Seal στην Ευρώπη

Σχετικά άρθρα

Μετά την κυκλοφορία των Atto 3 (C-SUV), Han (E-segment sedan) και Tang (E-SUV), η BYD ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Seal και του Dolphin στην Ευρώπη. Το Seal είναι ένα νέο ηλεκτρικό σεντάν, που έχει σημειώσει ήδη 60.000 προπαραγγελίες στην αγορά της Κίνας.

Οι παραδόσεις του στην ασιατική χώρα έχουν ξεκινήσει από το περασμένο καλοκαίρι, με το αυτοκίνητο να έχει αρχική τιμή 222.274 γουάν (32.355 ευρώ) και να φτάνει έως τα 298.140 γουάν (43.400 ευρώ). Όπως και το Dolphin, τοSeal είναι μέρος της σειράς Ocean της BYD, και υιοθετεί τη φιλοσοφία σχεδίασης Ocean Aesthetics με αποτέλεσμα ένα δυναμικό, κομψό και εξαιρετικά αναγνωρίσιμο οπτικό σύνολο, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,219 Cd. Το ηλεκτρικό τετράθυρο σεντάν χωράει άνετα πέντε άτομα και έχει μεγάλο χώρο αποσκευών 402 λίτρων και 53 λίτρων στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.

Διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης, τα ECO, Normal, Sport και Snow, και στο εσωτερικό του, το Seal διαθέτει μια περιστρεφόμενη οθόνη 15,6 ιντσών. Αυτή προσφέρει  φωνητικό έλεγχο και φωνητική αναγνώριση, φωνητική αφύπνιση, ισχυρή σημασιολογική αναγνώριση, ολοκληρωμένη εκτέλεση λειτουργιών και φυσική φωνητική απόκριση, ενώ ενσωματωνει εφαρμογές όπως το Android Auto και Apple CarPlay. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών, με το ηχοσύστημα Dynaudio Performance να έχει 12 ηχεία.

Με μήκος 4.800 χλστ., πλάτος 1.875 χλστ. και ύψος 1,460 χλστ., όντας 106 χλστ. μακρύτερο, 58 χλστ. στενότερο και 17 χλστ. ψηλότερο από το Tesla Model 3. Το μεταξόνιο του είναι 45 χλστ. μεγαλύτερο από του Tesla, αγγίζοντας τα στα 2.920 χλστ.. Διαθέτει ανάρτηση διπλού ψαλιδιού μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Έχει κατανομή βάρους 50:50 στην έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και φέρει το σύστημα ITAC (Intelligent Torque Adaptation Control) για την κατανομή της κίνησης μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.

Το Seal βασίζεται στη πλατφόρμα e-Platform 3.0 της BYD, καθιστώντας το το τρίτο αυτοκίνητο της που την χρησιμοποιεί, μετά το Dolphin και το Yuan Plus. Προσφέρεται με μια μπαταρία (BYD Blade) χωρητικότητας 82,5 kWh, και υποστηρίζει ταχυφορτιστή έως 150 kW, με τη η μπαταρία να φορτίζει από 30% έως 80% σε μόλις 26 λεπτά.

Και οι δύο είναι τεχνολογίας ιόντων φωσφορικού λιθίου (LFP) και χρησιμοποιούν κατασκευή κυψέλης σε σώμα (CTB), που σημαίνει ότι η μονάδα της μπαταρίας είναι ενσωματωμένη στη δομή του αμαξώματος, πρώτη φορά σε μοντέλο της BYD. Αυτή η νέα διαδικασία κατασκευής, παρέχει στο αμάξωμα του τετράθυρου Seal υψηλή στρεπτική ακαμψία έως και 40.500 Nm/deg.

Το βασικό μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 230 kW (313 άλογα), τοποθετημένος στον πίσω άξονα και μπαταρία 82 kWh. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,9 δευτερόλεπτα, έχοντας αυτονομία 570 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP.

Η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνηση και έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 230 kW (313 ίππων) στον πίσω άξονα και έναν 160 kW (217 ίππων) στον μπροστά. Συνδυαστικά αποδίδουν 530 άλογα με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα, με την μπαταρία των 82,5 kWh να προσφέρει αυτονομία έως 520 χλμ. στον κύκλο WLTP.

Το BYD Seal θα γίνει αρχικά διαθέσιμο στις αγορές της Γερμανίας και της Σουηδίας από τον Αύγουστο του 2023, και αργότερα θα γίνει διαθέσιμο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Τέλος, θα είναι διαθέσιμο σε 4 βασικά χρώματα, 2 προαιρετικά χρώματα και 6 χρώματα επένδυσης εσωτερικού.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...