Ο ιδιοκτήτης μιας Bugatti Veyron αντιμετώπιζε προβλήματα με τον W16 quad-turbo 8.000 κ.εκ κινητήρα, με τους κυλίνδρους 13 και 16 να εμφανίζουν προανάφλεξη “πυράκια”, όταν κινούνταν με τέρμα γκάζι στα περίπου 225 χλμ.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστούν αντικατάσταση όλοι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί του κινητήρα. Οι πολλαπλασιαστές κόστισαν 730 δολάρια ο ένας, ενώ τα μπουζί μόλις 18 δολάρια το ένα. Συνολικά, το κόστος αντικατάστασης των μπουζί και των πολλαπλασιαστών, μαζί με τα εργατικά ανήλθε στις 20.000 δολάρια.