Η Rimac ιδρύει εταιρία συστημάτων σταθερής αποθήκευσης ενέργειας

Σχετικά άρθρα

To Νοέμβριο του 2021 ιδρύθηκε η κοινοπραξία Bugatti Rimac, που αποτελεί ένα από τα πιο συναρπαστικά project συνεργασίας στον κόσμο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, και περικλείει την Bugatti και την Rimac Automobili.

Η Bugatti Rimac ανήκει κατά 55% στον Όμιλο της Rimac (Rimac Group) και κατά 45% στην Porsche. Αναλύοντας τη μετοχική σύνθεση του Rimac Group βλέπουμε ότι ο Mate Rimac (ιδρυτής και πρόεδρος) κατέχει το 35% των μετοχών, η Porsche το 22% των μετοχών, ενώ το υπόλοιπο ανήκει σε άλλους επενδυτές.

Κάτω από την “ομπρέλα” του Rimac Group βρίσκεται και η Rimac Technology, η οποία είναι μια εταιρία που ανήκει 100% στον κροατικό όμιλο, και από τις αρχές του 2022 είναι αυτόνομη εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι σχεδιάζει και αναπτύσσει τεχνολογία ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο για τη Rimac, όσο και για άλλους κατασκευαστές, όπως η Automobili Pininfarina, η Koenigsegg, η Aston Martin κλπ.

Σήμερα, η Rimac Technology ανακοίνωσε την είσοδό της στην αγορά συστημάτων σταθερής αποθήκευσης ενέργειας (Energy Storage Systems, ESS), ιδρύοντας μια νέα μάρκα, τη Rimac Energy. Αυτό σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία, καθώς επεκτείνεται πέρα από την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, και εισάγει καινοτόμα σταθερά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας.

Αυτές οι σταθερές λύσεις είναι απαραίτητες για την αξιοποίηση του πλήρους δυναμικού της παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές και την προώθηση της απαλλαγής από τον άνθρακα των ενεργειακών δικτύων. Η ομάδα της Rimac Energy έχει δημιουργηθεί ως μια εξειδικευμένη ομάδα της Rimac Technology τους τελευταίους 18 μήνες και αποτελείται από 60 υπαλλήλους, όπου όλοι τους εργάζονται -επί του παρόντος- στην πρώτη γενιά σταθερών ESS και πιλοτικών εφαρμογών με επιλεγμένους πελάτες.

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της Rimac, η Rimac Energy εφαρμόζει την ίδια φιλοσοφία και τεχνογνωσία σχεδιασμού σε σταθερές εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας. Ως αποτέλεσμα, η Rimac Energy έχει δημιουργήσει μια νέα μπαταρία που μειώνει τις απώλειες απόδοσης έως και 50%, ενώ μειώνει το αποτύπωμα του συστήματος έως και 40% σε σύγκριση με τις τρέχουσες λύσεις αιχμής.

Αρχικά, η Rimac Energy θα παρέχει λύσεις για μεγάλες εμπορικές, βιομηχανικές και χρηστικές εφαρμογές, με λύσεις buffer-μπαταριών για γρήγορη φόρτιση και φόρτιση σε mW που είναι ήδη σε εξέλιξη. Η εταιρεία έχει επί του παρόντος συζητά πολλά έργα, με τα πιλοτικά συστήματα να αναμένεται να παραχθούν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και να τεθούν σε λειτουργία το 2024. Η μαζική παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει το 2025, με τις παραγωγικές ικανότητες να κλιμακώνονται συνεχώς στη διψήφια κλίμακα GWh.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...