Τα Audi RS Q8, BMW X5 Competition, Lamborghini Urus Performante και Porsche Cayenne Turbo GT ανεβαίνουν στη ζυγαριά και στο δυναμόμετρο για να δούμε πόσο πράγματι ζυγίζουν και πόσα άλογα αποδίδουν οι κινητήρες τους.

Η Audi διαφημίζει πως το RS Q8 αποδίδει στον στρόφαλο 600 άλογα από τον 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα. Το δυναμόμετρο έδειξε πως ο κινητήρας αποδίδει 530 άλογα με 750 Nm ροπής στους τροχούς. Υπολογίζοντας τις απώλειες, ο κινητήρας αποδίδει στον στρόφαλο 643 άλογα. Η Audi αναφέρει πως ζυγίζει 2.315 κιλά, αλλά στη πραγματικότητα ζυγίζει 2.412 κιλά. Η πραγματική αναλογία ιπποδύναμης/βάρους είναι 266 άλογα/τόνο (260 άλογα/τόνο ισχυρίζεται η εταιρία).

Στην BMW X5 M Competition ο V8 twin-turbo V8 4,4-λίτρων κινητήρας υποτίθεται πως αποδίδει 625 άλογα στον στρόφαλο, αλλά το δυναμόμετρο έδειξε 552 άλογα στους τροχούς και 668 άλογα στον στρόφαλο. Το βάρος της δεν είναι 2.295 κιλά όσο ισχυρίζεται η BMW αλλά 2.344 κιλά, με την πραγματική αναλογία ιπποδύναμης/βάρους να είναι 286 άλογα/τόνο (272 άλογα/τόνο ισχυρίζεται η εταιρία).

Η Porsche λέει ότι η Cayenne Turbo GT αποδίδει 640 ίππους στον στρόφαλο από τον 4,0 λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, αλλά το δυναμόμετρο έδειξε 567 άλογα στους τροχούς και 686 άλογα στον στρόφαλο. Ζυγίζει 2.232 κιλά (2.220 κιλά διαφημίζει η Porsche), με την πραγματική αναλογία ιπποδύναμης/βάρους να είναι 307 άλογα/τόνο (288 άλογα/τόνο ισχυρίζεται η εταιρία).

Τέλος η Lamborghini λέει πως η Urus Performante παράγει στον στρόφαλο 666 άλογα από τον V8 4,0 λίτρων twin-turbo κινητήρα, με το δυναμόμετρο να δείχνει 582 άλογα στους τροχούς και 704 άλογα στον στρόφαλο. Ζυγίζει 2.275 κιλά (2.150 κιλά υποστηρίζει η Lamborghini), με την πραγματική αναλογία ιπποδύναμης/βάρους να είναι 309 άλογα/τόνο (310 άλογα/τόνο ισχυρίζεται η εταιρία).