Wolff: Επίπονη η διαδικασία αλλαγής σχεδιαστικής φιλοσοφίας λόγω του budget cap

Σχετικά άρθρα

Η Mercedes αποφάσισε μετά τους πρώτους αγώνες της σεζόν να αλλάξει σχεδιαστική φιλοσοφία, με τον Toto Wolff να χαρακτηρίζει ως “επίπονη διαδικασία” την αλλαγή σχεδιαστής φιλοσοφίας μέσα στη χρονιά υπό τους περιορισμούς του ανώτατου ορίου κόστους.

Η ομάδα αλλάζει τα πλαϊνά, το δάπεδο και την ανάρτηση του φετινού της μονοθεσίου, και ελπίζει να τα φέρει στο GP της Ίμολα αργότερα αυτόν τον μήνα.

Το ανώτατο όριο κόστους δημιουργεί πολλούς περιορισμούς. Στο παρελθόν, δεν ξέραμε καν πόσο κοστίζει μια μπροστινή ανάρτηση και σήμερα πρέπει να πάρουμε την τιμή αγοράς του αλουμινίου και μετά να λάβουμε υπόψη πόσο κοστίζει η κατεργασία του, πόσο αλουμίνιο πρέπει να πετάξεις που δεν χρειάζεσαι, να τιμολογήσεις κάθε μπουλόνι που μπαίνει στην ανάρτηση, να δεις την τιμή των ανθρακονημάτων που αγοράζεις ως πρώτη ύλη κτλ. Ποιο είναι το ενεργειακό κόστος κατασκευής των carbon μερών, να υπολογίσεις τα γενικά έξοδα και να καταλήξεις στο κόστος του τελικού προϊόντος.

Αυτό είναι εξαιρετικά περίπλοκο και έχει πάει τόσο μακριά που έχουμε αναλυτές κόστους, μηχανικούς, που πρέπει να αποφασίσουν εάν η αγορά ενός κιλού αλουμινίου αξίζει το κέρδος απόδοσης.

Αυτή η διαδικασία είναι τόσο δύσκολη και επίπονη. Άνθρωποι που θα έπρεπε να είναι μόνο δημιουργικοί και να έχουν πλήρη ελευθερία, δεν μπορούν να το κάνουν επειδή κάποιος τους λέει αν είναι εφικτό στο πλαίσιο του προϋπολογισμού ή όχι. Και γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να τηρούν όλοι το ανώτατο όριο κόστους. Εάν κάνεις μια υπέρβαση, κάθε 10.000 δολάρια έχουν σημασία.

Ο Wolff παραδέχτηκε ότι η Mercedes θα ήθελε να φέρει ένα εντελώς νέο πλαίσιο και τις διπλάσιες αναβαθμίσεις από αυτές που έχει προγραμματίσει εάν δεν υπήρχε το ανώτατο όριο κόστους, αλλά δηλώνει πως παραμένει μεγάλος υποστηρικτής του ανώτατου ορίου κόστους.

Είμαστε σε δυσκολότερη θέση από πριν γιατί αν ήμασταν εντελώς ελεύθεροι θα φέρναμε ένα διαφορετικό σασί, Έτσι, αυτό που πρέπει πραγματικά να αποφασίσουμε προσεκτικά είναι τι θέλουμε να αναβαθμίσουμε. Φέρνουμε μια νέα μπροστινή ανάρτηση στην Ίμολα, μαζί με αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική και στο πάτωμα.

Αλλά αν ήμασταν ελεύθεροι, πιθανότατα θα φέρναμε τον διπλάσιο αριθμό αναβαθμίσεων. Και πάλι, νομίζω ότι το ανώτατο όριο κόστους ήταν απαραίτητο στη Formula 1 και αν μου πείτε ανώτατο όριο κόστους ναι ή όχι, θα το δεχόμουν κάθε μέρα της εβδομάδας. Είναι σημαντικό να κάνουμε το άθλημα βιώσιμο, αλλά πρέπει να προσαρμοστούμε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024: Άπιαστος Verstappen

Για έναν ακόμα ακόμα θαυμάσαμε το μεγαλείο της Red Bull και του Max Verstappen και ταυτόχρονα διασκεδάσαμε με τις μάχες για τις πίσω θέσεις. Ούτε...