Toyota: Διέρρευσαν δεδομένα πελατών της σε Ασία και Ωκεανία

Σχετικά άρθρα

Η διαρροή δεδομένων που ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα η Toyota δεν περιορίζεται τελικά μόνο εντός της Ιαπωνίας, μιας και η εταιρία αποκάλυψε πως πληροφορίες πελατών της σε ορισμένες χώρες στην Ωκεανία και την Ασία, ενδέχεται να ήταν διαθέσιμες δημοσίως από τον Οκτώβριο του 2016 έως τον Μάιο του 2023.

Οι πληροφορίες πελατών που μπορεί να ήταν προσβάσιμες περιελάμβαναν ονόματα, διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμούς ταυτότητας και ταξινόμησης οχημάτων.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σε πωλήσεις είπε ότι το ζήτημα ανακαλύφθηκε όταν ξεκίνησε μια ευρεία έρευνα για τα περιβάλλοντα cloud που διαχειρίζεται η Toyota Connected μετά το προηγούμενο περιστατικό. Η Toyota δεν αποκάλυψε από πόσους πελάτες της διέρρευσαν τα δεδομένα, ούτε από ποιες χώρες προέρχονται αυτοί.

Η ανακοίνωση για τη διαρροή η οποία αφορά επίσης και τους πελάτες της Lexus, έρχεται καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προωθεί τη συνδεσιμότητα οχημάτων και τη διαχείριση δεδομένων μέσω cloud, λειτουργίες οι οποίες θεωρούνται κρίσιμες για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης και άλλων λειτουργιών που κάνουν χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

Η διαρροή η οποία ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2012 και διήρκεσε μέχρι τα μέσα τον Απρίλιο του 2023, προήλθε από ανθρώπινο λάθος, με αποτέλεσμα το σύστημα cloud να είναι προσβάσιμο δημόσια και όχι ιδιωτικά, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Toyota. Από τη διαρροή, λεπτομέρειες όπως το πού βρίσκονται τα οχήματα και οι αριθμοί αναγνώρισης των συσκευών στα οχήματα πιθανώς να έχουν διαρρεύσει, ωστόσο ακόμη δεν υπάρχουν αναφορές για κακόβουλη χρήση σύμφωνα με την εταιρεία.

Η διαρροή αφορά πελάτες που εγγράφηκαν στην υπηρεσία T-Connect η οποία παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της φωνητικής υποστήριξης οδήγησης AI, της αυτόματης σύνδεσης με τηλεφωνικά κέντρα για τη διαχείριση των οχημάτων και την υποστήριξη έκτακτης ανάγκης για περιπτώσεις όπως τροχαία ατυχήματα ή ξαφνικές ασθένειες. Αφορά επίσης τους χρήστες της G-Link, μιας παρόμοιας υπηρεσίας για τους κατόχους των αυτοκινήτων Lexus.

Οι υπηρεσίες T-Connected και G-Link υπενθυμίζουν στους ιδιοκτήτες να λαμβάνουν ελέγχους συντήρησης και συνδέσμους για ψυχαγωγία ροής, ενώ παράλληλα παρέχουν βοήθεια σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Μπορούν να ζητήσουν ζητήσουν βοήθεια μετά από μια ένα ατύχημα, ή να εντοπίσουν ένα αυτοκίνητο που έχει κλαπεί.

Η Toyota είπε ότι έχουν ληφθεί μέτρα για να αποκλεισθεί η εξωτερική πρόσβαση στα δεδομένα μετά την ανακάλυψη του ζητήματος. Επιπλέον είπε πως κατά τον έλεγχο που έκανε δεν εντόπισε αντίγραφα ή χρήση των δεδομένων των πελατών της, προσθέτοντας ότι δεν διέρρευσαν στοιχεία από την τοποθεσία του αυτοκινήτου και τα στοιχεία πιστωτικών καρτών

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

Τέλος τα Lexus LC και RC στην Ευρώπη

Η Lexus αφαίρεσε τα LC και RC από τους τιμοκαταλόγους της στην Ευρώπη, πράγμα που σημαίνει ότι η premium ιαπωνική εταιρία πλέον πουλά μόνο...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...