H BMW προσθέτει δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις στη γκάμα Σειράς 5

Σχετικά άρθρα

Μετά την αμιγώς ηλεκτρική i5 και τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt, η γκάμα της Σειράς 5 εμπλουτίζεται με την έλευση των 530e και 550e xDrive.

Κοινός παρονομαστής και για τις δύο είναι ο ηλεκτροκινητήρας, που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα κίνησης, και είναι επίσης ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport μαζί με τα ηλεκτρονικά ισχύος του. Αυτός αποδίδει 145 kW (197 ίππους) στην 550e και 135 kW (184 ίππους) στην 530e, συμβάλλοντας στη μέγιστη απόδοση του συστήματος των δύο plug-in υβριδικών sedan.

Οι δύο αυτές plug-in υβριδικές εκδόσεις θα λανσαριστούν τον ερχόμενο Νοέμβριο, με την 530e να συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower Turbo βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, και η συνδυαστική απόδοση είναι στα 299 άλογα με μέγιστη ροπή τα 450 Nm. Για το 0-100 χλμ/ώρα, η 530e Sedan χρειάζεται 6,3 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα και με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να φτάσει τα 140 χλμ/ώρα.

Η κατανάλωση καυσίμου ανακοινώνεται στα 0,6 με 0,9 λίτρα/100 χλμ/ώρα (ανάλογα τις ζάντες) και η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στα 19,9 με 21,7 kWh/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 13 με 17 γρ/χλμ, κατά το πρότυπο WLTP.

Από την άλλη, η 550e xDrive διαθέτει κάτω από το καπό έναν 30-λιτρο εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα, που με τον ηλεκτροκινητήρα η συνδυαστική απόδοση του συνόλου φτάνει τα 489 άλογα και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 700 Nm. Το plug-in υβριδικό σύστημα μεταφέρει την ισχύ του στο δρόμο μέσω του συστήματος έξυπνης τετρακίνησης xDrive και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,3 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα της 550e xDrive περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ενώ με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 140 χλμ/ώρα.

Η κατανάλωση καυσίμου ανακοινώνεται στα 0,8 με 1 λίτρο/100 χλμ/ώρα (ανάλογα τις ζάντες) και η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στα 21,6 με 23,2 kWh/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 19 με 23 γρ/χλμ, κατά το πρότυπο WLTP.

Η ονομαστική ροπή του ηλεκτροκινητήρα φτάνει έως και τα 280 Nm, αλλά αυξάνεται έως και τα 450 Nm από ένα σύστημα pre-gearing, στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων του κινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο, ο συμπαγής ηλεκτροκινητήρας παράγει πρόσθετη ροπή που διαφορετικά θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο με έναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 19,4 kWh, και -σύμφωνα με το πρότυπο WLTP- η ηλεκτρική αυτονομία είναι μεταξύ 83 και 90 χλμ. στην 550e xDrive και 93 έως 103 χλμ. στην 530e. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα και είναι πλέον 7,4 kW, έτσι ώστε μπορεί να φορτιστεί από το μηδέν στο 100% της χωρητικότητάς της μέσα σε 3 ώρες και 15 λεπτά. Σε μια συμβατική οικιακή πρίζα, η διαδικασία φόρτισης ολοκληρώνεται μέσα σε 11 ώρες και 45 λεπτά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW X5 facelift

Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το νέο bodykit που ετοίμασε για την ανανεωμένη BMW X5. Αυτό αποτελείται spoiler στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεροτομή, φουσκώματα...

Η Renegade Design βελτιώνει τη νέα BMW Σειρά 5

Η Renegade Design είναι ένας βελτιωτικός οίκος με έδρα το Ντουμπάι και έχει προσφέρει ένα bodykit για τη νέα γενιά της BMW 5 Series. https://youtu.be/mJN_poHtpLs Το...

Ανανέωση για τις BMW 4 Series Gran Coupe και i4

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη των ανανεωμένων 4-Series και M4, η BMW παρουσιάσει τις ανανεωμένες 4 Series Gran Coupe και i4. Τα αυτοκίνητα αποκτούν...