Διαθέσιμα τα Rivian R1S και R1T με τη μεγάλη μπαταρία και αυτονομία 659 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Στην παρουσίαση των R1T και R1S, η Rivian είχε κάνει γνωστό ότι τα μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα με τρία πακέτα μπαταριών. Το “Small” με χωρητικότητα 105 kWh, το “Large” με 135 kWh, και το “Max” με 185 kWh. Οι πωλήσεις των R1T και R1S έχουν ξεκινήσει στην αγορά της Αμερικής εδώ και περίπου 1,5 χρόνο, με την αμερικάνικη εταιρία να τα προσφέρει μόνο με την μπαταρία των 135 kWh.

Με αυτήν, τα R1T και R1S αποδίδουν 765 άλογα και 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, σύμφωνα με την EPA, η πραγματική αυτονομία των ηλεκτρικών R1T και R1S είναι στα 505 και 508 χλμ.

Στα τέλη του 2021, ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικάνικης εταιρίας, R.J. Scaringe, είχε κάνει γνωστό ότι η Rivian θα καθυστερήσει τις παραδόσεις των R1T και R1S με τη “Max” μπαταρία μέχρι το 2023, καθώς το 2022 η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην αύξηση της παραγωγής των οχημάτων που διαθέτουν το “Large” πακέτο μπαταριών.

Όπερ και εγένετο, καθώς σήμερα η αμερικάνικη εταιρία ενημέρωσε τους πελάτες της ότι οι παραδόσεις της έκδοσης Max Pack των R1S και R1T ξεκινούν σύντομα. Η μπαταρία προσφέρει έως και 410 μίλια (659 χλμ.) αυτονομίας και στα δύο μοντέλα, με τροχούς 21 ιντσών. Αν επιλέξεις τις ζάντες 22 ιντσών, η αυτονομία ανακοινώνεται έως και 380 μίλια (611 χλμ.) και αυτή μειώνεται στα 355 μίλια (571 χλμ.) στα μοντέλα της Rivian με τους τροχούς 20 ιντσών, τα οποία όμως εξοπλίζονται με ελαστικά παντός εδάφους, γεγονός που εξηγεί την μειωμένη αυτονομία.

Ωστόσο, για να επιτευχθεί η βέλτιστη αυτονομία, τόσο το R1T όσο και το R1S έχουν ορισμένους περιορισμούς στη διαμόρφωση τους. Πιο συγκεκριμένα, τα μοντέλα είναι διαθέσιμα μόνο στην έκδοση Dual-Motor ή Performance Dual-Motor, και όχι στις εκδόσεις Quad-Motor AWD.

Το πακέτο Max κοστίζει 16.000 δολάρια, το οποίο εκτοξεύει γρήγορα την τιμή ενός βασικού Dual-Motor R1S από τα 78.000 δολάρια στα 94.000 δολάρια. Η Performance Dual-Motor κοστίζει επιπλέον 5.000 δολάρια, έτσι ένα Performance Dual-Motor R1T ή R1S με τη μεγάλη μπαταρία κοστίζει 21.000 δολάρια πάνω από την τιμή μιας βασικής έκδοσης Dual-Motor.

Διάβασε ακόμα

Η Rivian χάνει 33.000 δολάρια από κάθε αυτοκίνητο που πουλά

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Rivian προχωρά σε νέες απολύσεις

Η Rivian συνεχίζει τις απολύσεις προσωπικού στη προσπάθεια της να αντιμετωπίσει την επιβραδυνόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η εταιρία έκανε γνωστό πως θα απολύσει...

Η Rivian παρουσίασε τα R2, R3 και R3X

H Rivian παρουσίασε σήμερα τόσο το R2, όσο και ένα μικρότερο αυτοκίνητο, το R3 που θα προσφέρεται και στην έκδοση R3X. Ξεκινώντας από το R2....